Nbaxevanis

Europlan
KOSA
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Νέα μέθοδος εξαπάτησης στα ξενοδοχεία – Προσοχή στο check out

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Σε μία νέα μέθοδο εξαπάτησης στα ξενοδοχεία, που στοχεύει σε όσους κάνουν check out, επιδίδονται “επιτήδειοι” το τελευταίο διάστημα.

Όπως περιέγραψαν την ιστορία εξαπάτησής τους ο Nathan και η Eleni Weisser στην αρθρογράφο της στήλης Consumer Rescue, της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας Points Guy, Michelle Couch-Friedman, το ζευγάρι διέμεινε μια νύχτα στο Hilton του Λονδίνου καθ’ οδόν για ένα ταξίδι στα ελληνικά νησιά και αποχώρησε από το δωμάτιο χωρίς να κάνει επίσημο check out, καθώς διέθετε πιστωτική κάρτα συνδεδεμένη με το δωμάτιο και είχε, ήδη, πληρώσει για τη διαμονή του, χρησιμοποιώντας πόντους επιβράβευσης.

NOVA

Σύμφωνα με την αρθρογράφο, η ιστορία θα είχε τελειώσει όταν το ζευγάρι έκανε ανεπίσημο check out, τοποθετώντας τις κάρτες κλειδιά τους σε ένα κουτί στο λόμπι. “Το ζευγάρι κατευθύνθηκε στο αεροδρόμιο για την πτήση του προς την Ελλάδα, χωρίς να αντιληφθεί ότι ένας απατεώνας το παρακολουθούσε και τρύπωσε στο άδειο δωμάτιο του ξενοδοχείου, καλώντας τη ρεσεψιόν για να ζητήσει την παράταση της διαμονής του”, είπε η κα. Couch-Friedman.

Ο απατεώνας διέμεινε στο δωμάτιο για δύο νύχτες κι έκανε παραγγελίες στην υπηρεσία δωματίου συνολικής χρέωσης άνω των 800 δολαρίων. Αυτό μετατράπηκε γρήγορα σε εφιάλτη για το ζευγάρι, καθώς το ξενοδοχείο αρνήθηκε να αναγνωρίσει ότι επρόκειτο για κάποιον απατεώνα, που υποδυόταν τον Nathan και την Eleni Weisser, με τους εκπροσώπους του Hilton να υποστηρίζουν πως ήταν το ζευγάρι που παρέτεινε τη διαμονή του, παρά τα όσα υποστήριζε το ίδιο το ζευγάρι.

Τελικά, χρειάστηκε οι Weissers να απειλήσουν να δημοσιοποιήσουν στην Points Guy το όλο θέμα και να καταθέσουν μια σειρά αποδεικτικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων των αποδείξεων της Uber για το αεροδρόμιο Stansted και της επιβεβαίωσης από τη Ryanair ότι το ζευγάρι είχε επιβιβαστεί στην πτήση του την ημέρα που ο απατεώνας παρέτεινε τη διαμονή, για να πείσει το Hilton.

Εν τέλει, το ξενοδοχείο αναγνώρισε ότι, “ένα άτομο απέκτησε πρόσβαση στο δωμάτιο μετά την αναχώρησή του ζεύγους, σε mail το οποίο απέστειλε, ζητώντας συγνώμη για την ταλαιπωρία και ανακαλώντας την επιπλέον χρέωση και τους πόντους που χρησιμοποιήθηκαν για την κράτηση της διαμονής.

Mechanical Solutions

Στο ίδιο mail, επισήμανε πως η παράταση της διαμονής θα γινόταν στη ρεσεψιόν, ωστόσο λόγω του ισχυρισμού του απατεώνα περί ασθένειας έγινε μέσω τηλεφώνου. Σημείωσε δε, ότι το περιστατικό έχει αναφερθεί στην αστυνομία.

Τέτοιου είδους απάτες κινδυνεύουν να γίνουν όλο και πιο συχνές, καθώς η ψηφιοποίηση των ξενοδοχειακών συναλλαγών ωθεί όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να αναχωρούν για το αεροδρόμιο παραλείποντας το check out στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button