Η Volkswagen αποκάλυψε, στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Σαγκάης, την ηλεκτρική ναυαρχίδα της οικογένειας «ID» που ξεχωρίζει για το αεροδυναμικό σχήμα της και το πλήθος κορυφαίων τεχνολογιών.
Το νέο μεγάλο της βήμα στον χώρο της ηλεκτροκίνησης πραγματοποίησε η Volkswagen, διευρύνοντας την ολοένα και πολυπληθέστερη οικογένεια «ID.» με το ID.7, ένα μεγάλο sedan που εξοπλίζεται με κορυφαίες τεχνολογίες και θα είναι διαθέσιμο -μεταξύ άλλων- και στην Ευρώπη.
Πρόκειται για την ναυαρχίδα της οικογένειας ηλεκτρικών της VW και ξεχωρίζει με το αεροδυναμικό σχήμα της (συντελεστής Cd 0.23) και τους LED κεντρικούς προβολείς που γεφυρώνονται από μια φωτιζόμενη μπάρα η οποία δείχνει να ενώνεται με τα δυναμικά φώτα ημέρας.
Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και το πίσω μέρος του οχήματος, όπου τα ενοποιημένα φωτιστικά σώματα ακολουθούν τη σχεδιαστική συνταγή των υπόλοιπων ηλεκτρικών της γερμανικής εταιρείας.
Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, έχοντας μήκος 4.961 χλστ., πλάτος 1.862 χλστ. και ύψος 1.538 χλστ. με το μεταξόνιο να ανέρχεται σε 2.966 χλστ., διασφαλίζοντας, σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους, την ύπαρξη μιας ιδιαίτερα ευρύχωρης καμπίνας.
Η τελευταία φέρει μίνιμαλ προσέγγιση, με το ψηφιακό υπόβαθρο να είναι πλούσιο και να έχει ως πρωταγωνιστή μία οθόνη 15″ στο κέντρο του ταμπλό, μέσω της οποίας γίνεται ο έλεγχος όλων των λειτουργιών του συστήματος πολυμέσων. Αυτό που προκαλεί εντύπωση, είναι ότι δεν υπάρχει ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων, μιας και στο ταμπλό, πίσω από το τιμόνι, ενσωματώνεται μια μικροσκοπική οθόνη όπου απεικονίζονται μόνο οι απαραίτητες πληροφορίες όπως η ταχύτητα κίνησης. Η συγκεκριμένη οθόνη θα επικουρείται από ένα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας (στάνταρ) που θα εμπλουτίζει τις πληροφορίες που λαμβάνει ο οδηγός, δίχως ο τελευταίος να χρειάζεται να απομακρύνει το βλέμμα του από τον δρόμο.
Τα κορυφαία ποιότητας υλικά και οι αρκετές τεχνητά δερμάτινες επενδύσεις υποδηλώνουν τον premium χαρακτήρα του ID.7, την ίδια ώρα που τα μπροστινά καθίσματα, με τη ρύθμιση 14 σημείων, τη λειτουργία μασάζ και το «έξυπνο» σύστημα εξαερισμού και θέρμανσης φροντίζουν για την άνεση των επιβατών. Το «παρών» επίσης δίνει το ηχοσύστημα της Harman Kardon με 14 high-end ηχεία, όπως και η πανοραμική οροφή με «έξυπνο» γυαλί. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει πόσο φως θα περνά μέσα στην καμπίνα από την οροφή μέσω κάποιων μπουτόν αφής, ή και με φωνητικές εντολές.
Το ID.7 θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις μπαταρίας: Την ID.7 Pro με συσσωρευτές χωρητικότητας 77 kWh και ικανότητα φόρτισης 170 kW DC. Η αυτονομία ανέρχεται σε 615 χλμ.Η έτερη έκδοση είναι η ID.7 Pro S με μπαταρία 86 kWh, δυνατότητα κίνησης με μια φόρτιση για 700 χλμ. και συμβατότητα με ταχυφόρτιση DC έως 200 kW.
Πολλές πληροφορίες για το κινητήριο σύνολο δεν γνωστοποιήθηκαν, αλλά σύμφωνα με προγενέστερες εξαγγελίες της VW θα ενσωματώνεται ένας νέος ηλεκτροκινητήρας που θα βρίσκεται στον πίσω άξονα και θα αποδίδει 286 PS και 550 Nm.
Το Volkswagen ID.7 ενσωματώνει και την τελευταία γενιά του Travel Assist, ενός ημιαυτόνομου συστήματος οδήγησης που συνδυάζει την τεχνολογία «κεντραρίσματος» στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Centrering) με το Adaptive Cruise Control. Παράλληλα, μέσω καμερών και δεδομένων από το σύστημα πλοήγησης, το σύστημα «διαβάζει» τα όρια ταχύτητας και προσαρμόζει ανάλογα την ταχύτητα του οχήματος.
Το Volkswagen ID.7 θα φτάσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες το προσεχές Φθινόπωρο, όταν και θα ανακοινωθούν οι τιμές του.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram