Nbaxevanis

Europlan
KOSA
MOTO & AUTO

Ολοκαίνουργιο Citroen e-C3 από 23.000 ευρώ

Η γαλλική εταιρία αποκαλύπτει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό e-C3 που θα φέρει τα πάνω-κάτω μιας και στις περισσότερες αγορές θα ξεκινά από τις 23.300 ευρώ.

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Το ηλεκτρικό e-C3 της Citroen θα πωλείται ταυτόχρονα με τις συμβατικές εκδόσεις του νέου C3 που θα ακολουθήσουν αργότερα μέσα στο νέος έτος.

Στόχος του είναι να αποτελέσει το best-seller στα ηλεκτρικά SUV χαμηλού κόστους, δεν αντικαθιστά το Citroen C3 Aircross, ενώ άνοιξε η πλατφόρμα για προπαραγγελίες μιας και το e-C3 θα είναι διαθέσιμο σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 και στην Ελλάδα από το καλοκαίρι.

NOVA

Θα ξεκινά από τις 23.300 ευρώ σε συγκεκριμένες αγορές, ενώ το 2025 θα προστεθεί στη γκάμα μια μικρότερη έκδοση με αυτονομία 200 χιλιομέτρων και τιμή από 19.900 ευρώ.

Παρά τη χαμηλή τιμή αγοράς του το e-C3 θα έχει πλήρη εξοπλισμό προσφέροντας όλες τις βασικές ανέσεις, όπως ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό και τα πιο σημαντικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Πέρα από το χαμηλό κόστος κτήσης (και χρήσης μιας και είναι ηλεκτρικό) στα ισχυρά ατού του e-C3 συγκαταλέγεται και η ριζοσπαστική σχεδίαση με το νεανικό στιλ στη συσκευασία ενός SUV αμαξώματος. Το οποίο σε μήκος είναι όσο ένα συμβατικό C3 (στα 4,01 μέτρα) με το ύψος να είναι αυξημένο κατά 100 χιλιοστά.

Όπως μπορούμε να δούμε και από τις φωτογραφίες το βασικό στοιχείο αναγνωρισιμότητάς του είναι η μεγάλη κάθετη μάσκα με το μεγάλο ρετρό σήμα να δημιουργεί μια νοσταλγική εικόνα. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος.

Mechanical Solutions

Ταυτόχρονα, τόσο οι προβολείς όσο και τα πίσω φώτα έχουν ένα ιδιαίτερο φωτεινό αποτύπωμα με δύο παράλληλες φωτεινές μπάρες. Στοιχεία που έχουν υιοθετηθεί από το πρωτότυπο Oli.

Όσο για το εσωτερικό μπορούμε να δούμε πως κυριαρχεί ένας μίνιμαλ αέρας έχοντας κρατήσει μόνο τα βασικά όπως την οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, μία μικρότερη στενόμακρη στο ταμπλό ως πίνακα οργάνων και κάποια βασικά χειριστήρια στο τιμόνι.

Η οδηγική άνεση ήταν προτεραιότητα για το ë-C3 (ως ένας άλλος πνευματικός σύνδεσμος με το 2CV), γι’ αυτό διαθέτει τα υδραυλικά αμορτισέρ με αναστολείς στο σύνολο της ανάρτησης Advanced Comfort της Citroën.

Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το e-C3 είναι η SCP στην οποία θα βασιστούν και άλλα μελλοντικά μοντέλα της Stellantis, όπως είναι το νέο Fiat Panda.

Σχετικά με το σύστημα πρόωσης υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 113 ίππους. Μία μπαταρία 44 kWh προσφέρει αυτονομία για 320 χιλιόμετρα.

Η φόρτιση της μπαταρίας για το 20-80% σε φορτιστή 7 kW θα διαρκεί περίπου 4 ώρες. Υποστηρίζει DC φόρτιση σε 100 kW.

Η επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε περίπου 11 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 135 χλμ./ώρα.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Πηγή
newsauto.gr

Stream+

Αλλάζουμε την ενημέρωση σας...

Σχετικά άρθρα

Back to top button