H εταιρεία του Wolfsburg φέρεται να αποφάσισε να τροποποιήσει τις ονομασίες των μοντέλων της γκάμας της, ώστε οι ζυγοί αριθμοί (όπως το Audi A4) να αντιπροσωπεύουν τα αμιγώς ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Σκοπός της Audi με αυτή την αλλαγή, που αναφέρεται σε δημοσίευμα του βρετανικού Auto Express αλλά ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί, είναι να διευκολύνει τους υποψήφιους αγοραστές των αυτοκινήτων της να διαχωρίζουν τα νέα της ηλεκτρικά από τα θερμικά/υβριδικά.
Κατά συνέπεια, σύμφωνα με τις πληροφορίες αυτές, το Audi A4 θα μετονομαστεί σε Α5 και θα έχει sedan και Avant (station wagon) αμάξωμα, βάζοντας τέλος στο A5 Sportback. Έτσι, το νέο Audi A4 θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό. Αντίστοιχα, το επερχόμενο Α6 θα μετονομαστεί σε Α7, κι έτσι το Α6 θα είναι στην ουσία το A6 e-tron κ.ο.κ.
Είναι εύλογο το ερώτημα για ποιόν λόγο η Audi θα προχωρούσε σε αυτή την κίνηση, ενώ έχει ήδη αποφασίσει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτό κάνει τις συγκεκριμένες φήμες να μην φαντάζουν τόσο λογικές, αλλά το δημοσίευμα αναφέρει ότι αυτή η αλλαγή στις ονομασίες των μοντέλων θα ισχύσει το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, οπότε το Α4 (ή, τέλος πάντων, Α5) θα διατηρήσει υβριδικές εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες.
Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια όχι μόνο η Audi αλλά και οι δύο άλλοι Γερμανοί premium κατασκευαστές, BMW και Mercedes, έχουν περιπλέξει ιδιαίτερα τις ονομασίες των μοντέλων τους. Ποιός μη γνώστης του αυτοκινήτου μπορεί αλήθεια να διακρίνει τι σημαίνει ο κωδικός 45 TFSI; Γιατί η Mercedes επέλεξε την ονομασία C63 ενώ έχει κινητήρα 6.2 λίτρων; Γιατί η BMW λανσάρει τη σπορ Σειρά 2 Coupe και μαζί την οικογενειακή Σειρά 2 Active Tourer και μαζί τη Σειρά 2 Gran Coupe που δεν έχει καμία σχέση με κανένα από τα δύο;
Προφανώς υπάρχουν λόγοι, που βασίζονται σε λογικές σκέψεις του marketing και των τριών εταιρειών, όμως η ονοματοδοσία ποτέ δεν ήταν το δυνατό σημείο των Γερμανών. Αντίθετα, λίγο νοτιότερα, έχουμε αυτοκίνητα που βαφτίστηκαν από Αλπικά περάσματα (Stelvio και Tonale) και αναμένουμε ένα νέο ηλεκτρικό του ονομάζεται Giulia, και θα έχει τη βασική έκδοση, την ισχυρότερη Veloce και την ύψιστη Quadrifoglio. Τέλος της ιστορίας.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram