Κάθε λογότυπο εταιρείας, μόνο τυχαία δεν είναι σχεδιασμένο, αφού πάντα κάτι συμβολίζει. Κάποια σήματα είναι πιο παράξενα, άλλα μοιάζουν στα μάτια μας πολύ απλά, όμως έχουν μια βαθύτερη έννοια. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπου το σήμα της κάθε μάρκας είναι πολύ σημαντικό γιατί κάνει αμέσως αναγνωρίσιμη την εταιρεία.
Ένα από τα πιο «παράξενα» σήματα στα μάτια πολλών, είναι αυτό της Skoda. Μετά τα πρώτα λογότυπα όπου αναγράφονταν οι λέξεις «Slavia», «Mlada Boleslav» και των ιδρυτών «VLaurin & VKlement», ήρθε για πρώτη φορά το όνομα «Skoda» σε λογότυπο, το 1925. Με το μπλε φόντο και τα χρυσά γράμματα και την κορόνα χρησιμοποιήθηκε για 10 χρόνια. Ένα χρόνο αργότερα, το 1926, το σήμα της Skoda άλλαξε τελείως, έγινε μπλε και πήρε τη μορφή που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.
Δύο ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά του: Ένα βέλος και ένα φτερό. Ίσως κάποιοι σωστά σκεφτήκατε τι συμβολίζει. Πρόκειται για μια τυποποιημένη ινδική αναπαράσταση ενός βέλους και φτερού που φορούσαν στο κεφάλι τους οι Ινδιάνοι. Η πιο αξιόπιστη εξήγηση είναι ότι συμβολίζει την πρόοδο στο μέλλον. Παρόλο που το σήμα έχει εξελιχθεί από τότε, συνεχίζει να χρησιμοποιείται σήμερα σε ανταλλακτικά της Skoda.
To 1993, το σήμα της Skoda από μπλε έγινε πράσινο και τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο μοντέλο Felicia, το οποίο ήταν και το πρώτο προϊόν παραγωγής με την Volkswagen. To 1999 ανασχεδιάστηκε και απέκτησε πιο ισχυρή εμφάνιση με το μαύρο περίγραμμα, το 2011 απέκτησε πιο κομψή εμφάνιση, ενώ αφαιρέθηκε το όνομα «Skoda» από το λογότυπο. Επίσης, στα νέα μοντέλα της Skoda, στο πίσω μέρος τους αναγράφεται πλέον πλήρες λογότυπο SKODA αντί του γνωστού σήματος της μάρκας.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram