Πρόκειται για το πιο φιλόδοξο πλάνο στην ιστορία της Audi, και φυσικά εντάσσεται στο πλαίσιο της πλήρους μετάβασής της στον ηλεκτρισμό μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η γερμανική εταιρεία, άλλωστε, έχει δώσει ήδη τα πρώτα δείγματα γραφής των νέων αυτών μοντέλων με αναρίθμητα πρωτότυπα, από το A6 e-tron μέχρι το πρόσφατο Activesphere.
Τα πρωτότυπα αυτά θέτουν τις σχεδιαστικές και τεχνολογικές προδιαγραφές των νέων μοντέλων παραγωγής. Το Activesphere ήταν το τελευταίο, καθώς πλέον η Audi θα αφοσιωθεί αποκλειστικά στο σχεδιασμό και την εξέλιξη των αυτοκινήτων παραγωγής – που, παρεμπιπτόντως, δεν θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά, αλλά και οι διάδοχοι αρκετών μοντέλων της με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή κάθε είδους υβριδική τεχνολογία.
Το Activesphere, για την ακρίβεια η έκδοση παραγωγής στην οποία θα μεταμορφωθεί, θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό που θα ανταγωνίζεται το Land Rover Defender και τη Mercedes G-Class. Ένα άλλο μοντέλο που αναμένουμε είναι το Q6 e-tron, ανταγωνιστής του SUV Tesla Model Y, ενώ το A8 e-tron -που θα αποτελέσει την ηλεκτρική ναυαρχίδα της εταιρείας- θα βασίζεται στο πρωτότυπο Grandsphere.
Στο μεταξύ, μέσα στο 2023 θα παρουσιαστεί το αμιγώς ηλεκτρικό sedan A6 e-tron, και του χρόνου θα ακολουθήσει η πρακτικότερη Avant έκδοσή του. Όλα τα παραπάνω μοντέλα θα βασίζονται στην επερχόμενη πλατφόρμα PPE, που η Audi εξελίσσει τα τελευταία χρόνια σε συνεργασία με την Porsche.
Η αρχιτεκτονική αυτή είναι τεχνολογίας 800V και δεκτική σε ρυθμό φόρτισης μέχρι και 270 kW, ενώ στα κορυφαία μοντέλα της Audi θα διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh. Αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία τους θα προσεγγίζει τα 700 χιλιόμετρα, μετά από μια πλήρη φόρτιση. Φυσικά, θα υπάρχουν και -τετρακίνητες Quattro- εκδόσεις με δύο ηλεκτροκινητήρες, και πανίσχυρες εκδόσεις RS. Οι τελευταίες θα έχουν την κλασσική μυώδη αισθητική των θερμικών RS, και μια πρώτη ιδέα για αυτήν πήραμε από το πρωτότυπο e-tron GT.
Πέραν αυτών, τα βασικά -πιο εμπορικά και προσιτά- μοντέλα της Audi αναμένεται να αποκτήσουν όλα τους αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, διατηρώντας τον λίγο πιο «εμπορικό» και όχι τόσο τολμηρό σχεδιασμό τους. Για τελευταία φορά η Audi θα προχωρήσει και στην ανανέωση των θερμικών τους κινητήρων και των υβριδικών τους συστημάτων, μέχρι το 2025.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram