Φέτος η BMW γιορτάζει τον πρώτο αιώνα της μοτοσικλετιστικής της ιστορίας. Το 1921 η Βαυαρική εταιρία ξεκίνησε να παράγει ένα κινητήρα ο οποίος προοριζόταν κυρίως για φορητή χρήση σε εργοστάσια.
Οι πολύ κόμπακτ διαστάσεις του όμως, τον έκαναν έναν ιδιαίτερα επιθυμητό κινητήρα και σε μερικούς από τους πρωτόλειους κατασκευαστές μοτοσικλετών. Επρόκειτο για έναν επίπεδο δικύλινδρο κινητήρα ο οποίος τοποθετούνταν εγκάρσια στις πρώτες αυτές μοτοσικλέτες.
Δύο χρόνια αργότερα, η BMW παρουσιάζει τη δική της μοτοσικλέτα, την R32, με αρκετές καινοτομίες για την εποχή και με αυξημένη αξιοπιστία, φυσικά με μια παραλλαγή εκείνου του επίπεδου κινητήρα με τους δύο αντικρυστούς κυλίνδρους, τον γνωστό μας «μπόξερ», τοποθετημένο όμως αυτή τη φορά κάθετα στον άξονα της μοτοσικλέτας.
Ο κινητήρας μπόξερ πρόκειται ίσως για μία από τις πιο μακρόχρονες μηχανολογικές εμμονές στην ιστορία της μοτοσικλέτας, δημιουργώντας παράλληλα και μία από τις πιο αναγνωρίσιμες δίτροχες σιλουέτες. Και παρόλο που δεν κατάφερε να κάνει τους κατασκευαστές της να κερδίσουν τον 2ο μεγάλο πόλεμο, εντούτοις ο ίδιος κέρδισε επάξια τις δικές του μάχες, τόσο όσον αφορά στη μακραίωνη ιστορία του, όσο και στη…
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram