Ο λόγος για το KEP-ePass, τη δυνατότητα που δίνεται στους πολίτες να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία, σε 31 ΚΕΠ της χώρας -μεταξύ των οποίων και το κεντρικό ΚΕΠ του Δήμου Χανίων
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω του rantevou.kep.gov.gr και αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου:
- να προβαίνουν σε κράτηση αριθμού προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους και
- να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός εξυπηρετείται και πόσος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά τους.
Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.
Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή:
- Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στοrantevou.kep.gov.grμε τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέο ραντεβού», προσδιορίζοντας τον νομό και τον δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
- Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημα, που τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
- Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός, που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
- Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.
Ανάμεσα στα 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, που έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass, είναι και το Κεντρικό ΚΕΠ του Δήμου Χανίων, το μοναδικό σε όλη την Κρήτη.
Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτυού των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ. Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης. Παράλληλα έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ ο οποίος περιλαμβάνει:
- εκδοτήρια αριθμών προτεραιότητας και
- οθόνες, που εμφανίζουν τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram