Ανακοινώθηκε από το ΕΛΜΕΠΑ το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή με μονάδες ECTS που μοριοδοτεί εκπαιδευτικούς και στους δύο Πίνακες.
Με τα χαμηλότερα δίδακτρα στην Ελλάδα και το κορυφαίο εκπαιδευτικό υλικό ξεκινάει το εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου το οποίο έχει στρέψει πάνω του τα βλέμματα των νέων εκπαιδευτικών που θέλουν να εξειδικευτούν στον κλάδο της ΕΑΕ και να μοριοδοτηθούν και στους δύο Πίνακες για διορισμούς και προσλήψεις.
Πιστοποιητικό Πανεπιστημιακής επιμόρφωσης στην ΕΑΕ με μονάδες ECTS
Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 9 μήνες (400 ώρες) και πραγματοποιείται εξ αποστάσεως και ασύγχρονα με τους πιο φιλικούς ρυθμούς επιμόρφωσης χωρίς να έχει εργασίες και χωρίς υποχρεωτικές παρακολουθήσεις.
Το πρόγραμμα είναι ειδικά σχεδιασμένο για να παρέχει πλήρη κατάρτιση πάνω στον νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής.
Το πρόγραμμα ξεκινά στις 27 Νοεμβρίου και έχει ανοικτές αιτήσεις έως 22 Νοεμβρίου καθώς είναι εξ ολοκλήρου ασύγχρονο.
Το πρόγραμμα έχει τα χαμηλότερα δίδακτρα στην Ελλάδα με έκπτωση 60% για αιτήσεις που θα γίνουν έως 22 Νοεμβρίου εδώ
Μοριοδότηση σε δύο Πίνακες
Το σεμινάριο της Ειδικής Αγωγής είναι το μόνο μοριοδοτούμενο σεμινάριο που παρέχει δύο μόρια σε δύο πίνακες. Και σε αυτόν της Γενικής Εκπαίδευσης αλλά και σε αυτόν της Ειδικής Αγωγής
Τι ορίζει η νομοθεσία
- 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
- 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
- 1 μόριο για τα στελέχη εκπαίδευσης σύμφωνα με το νόμο Κεραμέως
- Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες ( Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58 )
Ενότητες (ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΕΔΩ)
Ενότητα 1: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Ενότητα 2: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
(ΔΟΜΕΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ-Δ/Ε ΟΜΑΔΕΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ)
Ενότητα 3: ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗΣ
Ενότητα 4: ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ Ε.Ε.Α.: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ενότητα 5: ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ Ε.Ε.Α.: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ενότητα 6: Η ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα 7: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
Ενότητα 8: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΔΕΠ-Υ)
Ενότητα 9: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚEΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛIΕΣ
Ενότητα 10: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ
Ενότητα 11: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ενότητα 12: ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ 30 1,2 ECTS
Ενότητα 13: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ Ε.Ε.Α.
Ενότητα 14: ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 30 1,2 ECTS
Ενότητα 15: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ Ε.Ε.Α..
Ενότητα 16: Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram