H Εταιρεία Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Λασιθίου (ΕΤΕΠΑ Λασιθίου) διοργανώνει εκπαιδευτικό σεμινάριο 6 ωρών, το οποίο απευθύνεται σε επαγγελματίες της εστίασης, του τουρισμού, εμπόρους και σε όποιον ενδιαφέρεται να διευρύνει την γνώση του σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και βελτίωσης της παρεχόμενης υπηρεσίας με στόχο την μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη και να δραστηριοποιείται στο νομό Λασιθίου.
Οι θεματικές ενότητες στις οποίες θα εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες είναι οι ακόλουθες:
• Η έννοια του «πελάτη» στη σύγχρονη επιχειρησιακή πραγματικότητα
• Ορισμός της Πελατοκεντρικότητας στις Επιχειρήσεις (Customer-centricity)
• Η Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Service) & η Εμπειρία Πελάτη (Customer Experience): Σύνδεση & Αλληλεξάρτηση τόσο στη δια Ζώσης όσο και στην Online Διάδραση Επιχείρησης – Πελάτη
• Σχεδιασμός Εμπειριών με Χρήση της Μεθόδου του Design Thinking
• Η Χρήση του Customer Journey Map για Βελτίωση Προϊόντων/Υπηρεσιών και την Παροχή Αληθινής Αξίας στους Πελάτες
• Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 8 Aπριλίου στον πολυχώρο Πολύκεντρο στην Σητεία, από τις 9π.μ. ως τις 2:45 μ.μ. με τρία μικρά διαλείμματα όπου θα προσφερθεί καφές.
Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η κα. Δήμητρα Ζερβάκη, Business Coach, Programme Manager, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Γεωπόνος, MSc.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης. Για δηλώσεις συμμετοχής παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα εγγραφής στον σύνδεσμο https://forms.gle/KxzxKw61NsV63onD9
Για πληροφορίες στείλτε email στο info@epimlas.gr Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας συμμετοχής.
Η παρακολούθηση είναι δωρεάν.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram