Εν όψει της έναρξης των έργων που αφορούν στην διαπλάτυνση του τμήματος ΒΟΑΚ Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, αλλά και στην βελτίωση του παλιού επαρχιακού δρόμου, που θα καλύψει την κυκλοφορία για το χρονικό διάστημα που θα εξελίσσονται χωματουργικά και τεχνικά έργα στο νέο τμήμα, ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Αντώνης Ζερβός, πραγματοποίησε συνάντηση με τον Δ/ντη Συγκοινωνιακών Έργων του ΟΑΚ κ. Γ. Αγαπάκη αλλά και με τον εργοταξιάρχη της εταιρείας “Άκτωρ” , προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η περίοδος υλοποίησης του έργου, θα ολοκληρωθεί με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα και υπό τις πλέον ενδεδειγμένες συνθήκες.
Να σημειώσουμε ότι πρόσφατα, εγκρίθηκε από το Δ.Σ η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, αναφορικά με την βελτίωση της υφιστάμενης χάραξης του παλιού ΒΟΑΚ που περνάει από Λίμνες – Χουμεριάκο και καταλήγει στον Ξηρόκαμπο, έργο που όπως είναι γνωστό, θα εκτελεστεί στο πλαίσιο υποβοήθησης της οδικής κυκλοφορίας της περιοχής δημιουργώντας πιθανά κυκλοφοριακά ζητήματα.
Από τις λύσεις που προτάθηκαν από τον μελετητή , το Δ.Σ. – προκειμένου να μην επηρεαστεί η κυκλοφορία μέσα στην Νεάπολη- προτείνει την υλοποίηση της 2ης λύσης με την χρήση του παλιού εθνικού και μέσα από την Νεάπολη, αλλά και από τους υφιστάμενους δρόμους (διαδρομή προς Λίμνες), ζητήθηκε δε να χρησιμοποιηθεί η διαδρομή (έξοδος Νεάπολη, διακλάδωση Χουμεριάκο, Πλατυπόδι, Λίμνες) ώστε να μην διαταραχθεί η λειτουργία των χωριών που θα υποστούν την μεγαλύτερη κυκλοφορία.
Η χάραξη θα ακολουθήσει την διαδρομή που μετά το Πλατυπόδι περνά έξω από τα χωριά Λίμνες -Νικιθιανό και Χουμεριάκο για να μην αυξηθεί η κυκλοφορία μέσα από τα χωριά . Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου, για τα έργα βελτίωσης του παλιού οδικού δικτύου θα απαιτηθεί επιπλέον χρόνος γιατί πέραν της Μ.Π,Ε, θα πρέπει να ολοκληρωθεί το Κτηματολόγιο του παλιού Β.Ο.Α.Κ και να γίνουν οι σχετικές μελέτες και ακολούθως τα έργα.
Επί πλέον θα εξετασθούν οι δυνατότητες κατασκευής γέφυρας στο ανακάμπτοντα ελιγμό βγαίνοντας από την Νεάπολη καθώς και η παράκαμψη του Ξηροκάμπου μέσω του service road που υπάρχει σήμερα . Εν τω μεταξύ θα ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου για τον νέο δρόμο θα ξεκινήσει όπως έχει αποφασιστεί, αμέσως μετά τις γιορτές.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό, θα τροποποιηθεί η διατομή του δρόμου από τα φανάρια για τα πρώτα 2- 3 χιλιόμετρα , περιορίζοντας το οδόστρωμα, έτσι ώστε να υπάρχουν δύο στενές λωρίδες κυκλοφορίας, αλλά και χώρος ικανός για να μπορούν να λειτουργήσουν τα μηχανήματα της εταιρείας που έχει αναλάβει την υλοποίηση του έργου.
Η χρηματοδότηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, γεγονός που δίνει την δυνατότητα υλοποίησης του, εντός του χρονικού διαστήματος των τριών ετών.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram