Δημοσιεύτηκαν στην «Διαύγεια» όλες οι αρμοδιότητες των νέων αντιδημάρχων στον Δήμο Αγίου Νικολάου.
Οι πολιτικοί γάμοι
Πολιτικούς γάμους θα τελεί ο Δήμαρχος. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του δημάρχου ορίζονται ως αναπληρωτές του εκ περιτροπής στην τέλεση των πολιτικών γάμων για τη χρονική περίοδο από 08/01/2024 έως 31/01/2025 οι εξής, κατά σειρά, Αντιδήμαρχοι: Ο κ. Αρακαδάκης Γεώργιος, ο κ. Ατσαλάκης Στερεός, η κ. Γάλλου Μαρία-Ναυσικά, ο κ. Καμινογιαννάκης Νικόλαος, ο κ. Μαυρής Αντώνιος, ο κ. Ξένος Γεώργιος και η κ. Πολυχρονάκη Γεωργία.
Αντιδήμαρχος επιφυλακής
Επίσης, ο Δήμαρχος μπορεί να ορίζει έναν αντιδήμαρχο επιφυλακής για το Σαββατοκύριακο ή για συγκεκριμένη αργία.
Αναλυτικά, οι αρμοδιότητες:
Οικονομικά
Στον κ. Γεώργιο Αρακαδάκη μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Οικονομικών, Διαφάνειας και Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
Αναλυτικότερα, ο κ. Γεώργιος Αρακαδάκης αναλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και λειτουργία της Διεύθυνσης Οικονομικού του Δήμου.
2. Την εποπτεία και λειτουργία του Τμήματος Τεχνολογίας, Πληροφορικής & Επικοινωνιών του Δήμου.
3. Την εποπτεία και τον συντονισμό σε θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του, καθώς και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια».
4. Την προώθηση δράσεων του ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου και τη μετατροπή του σε «Έξυπνο Δήμο» για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών του.
5. Την εποπτεία και λειτουργία της ιστοσελίδας και των ψηφιακών εφαρμογών του Δήμου.
6. Το συντονισμό υποβολής προτάσεων για την μελέτη, τον σχεδιασμό νέων συστημάτων διαχείρισης του τομέα Οικονομικών και του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, της αναβάθμισης ή αντικατάστασης και προμήθειας νέου εξοπλισμού και λογισμικού, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
7. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων, σε συνεργασία με την αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού του Δήμου, σε ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα για την χρηματοδότηση δράσεων σχετικών με το αντικείμενο της αρμοδιότητας του και την εποπτεία της υλοποίησής τους.
8. Την υπογραφή εγγράφων και συμβάσεων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
9. Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου Αγίου Νικολάου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
10. Την συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του δημοτικού έργου.
Πολιτική Προστασία
Στον κ. Στερεό Ατσαλάκη μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Πολιτικής Προστασίας, Πρασίνου και Οχημάτων.
Αναλυτικότερα, ο κ. Στερεός Ατσαλάκης αναλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και λειτουργία του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας, του Γραφείου Συντήρησης Πρασίνου και του Γραφείου Κοιμητηρίων του Δήμου.
2. Την εποπτεία του σχεδιασμού και του προγραμματισμού δράσεων και μέτρων που αφορούν την Πολιτική Προστασία, το κλίμα και τις φυσικές καταστροφές.
3. Την εποπτεία της εύρυθμης και βέλτιστης λειτουργίας της υπηρεσίας Πρασίνου.
4. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων για τη μελέτη και το σχεδιασμό νέων χώρων πρασίνου, πάρκων κ.ο.κ., σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
5. Την εποπτεία και διοργάνωση δράσεων δεντροφυτεύσεων για βελτίωση βιοκλίματος και για εμπλουτισμό καμένων ή απογυμνωμένων περιοχών.
6. Την εποπτεία και λειτουργία του Τμήματος Κίνησης-Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων του Δήμου.
7. Την οργάνωση του γραφείου κίνησης του Δήμου και της διαχείρισης του στόλου οχημάτων και μηχανημάτων του. Το συντονισμό – σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου – της χρήσης των λοιπών τροχοφόρων του Δήμου για την υλοποίηση των σκοπών του Δήμου.
8. Την εποπτεία της προμήθειας και διαχείρισης καυσίμων.
9. Την ευθύνη και την επιμέλεια, ευταξία και λειτουργία των Δημοτικών Κοιμητηρίων, την διαχείριση των τάφων και την εφαρμογή των διαδικασιών ταφής, σύμφωνα με τις κανονιστικές πράξεις του Δ.Σ. και την υπογραφή των σχετικών αδειοδοτήσεων σε συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων.
10. Την εποπτεία της αγροτικής οδοποιίας, και την συμμετοχή στον προγραμματισμό των σχετικών με αυτήν έργων σε συνεργασία και συντονισμό με την αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου.
11. Την εποπτεία καθαρισμού των ρεμάτων.
12. Το συντονισμό υποβολής προτάσεων για την χρήση, μίσθωση ή αγορά ακινήτων για το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του και προτάσεων για την αναβάθμιση οχημάτων, μηχανημάτων και εξοπλισμού, την προμήθεια ή την μίσθωση νέων οχημάτων και μηχανημάτων, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
13. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων, σε συνεργασία με την αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού του Δήμου, σε ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα για την χρηματοδότηση δράσεων σχετικών με το αντικείμενο της αρμοδιότητας του και την εποπτεία της υλοποίησής τους.
14. Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
15. Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου Αγίου Νικολάου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
16. Την συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του δημοτικού έργου.
Παιδεία
Στην κ. Μαρία-Ναυσικά Γάλλου μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Σχολικής Στέγης.
Αναλυτικότερα, η κ. Μαρία-Ναυσικά Γάλλου αναλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και λειτουργία του Γραφείου Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης του Δήμου.
2. Την εποπτεία σε όλα τα θέματα παιδείας, οργάνωσης και λειτουργίας σχολείων και εκπαιδευτικών δομών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης.
3. Την εποπτεία της συντήρησης, αναβάθμισης και χρήσης των σχολικών κτηρίων και την συμμετοχή στον προγραμματισμό δημιουργίας νέας Σχολικής Στέγης σε συνεργασία και συντονισμό με τις αρμόδιες Διευθύνσεις Κατασκευών και Μελετών του Δήμου.
4. Την προεδρία σε δημοτικές σχολικές επιτροπές.
5. Την προώθηση και υποστήριξη των δομών μετα-δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην περιοχή του Δήμου. Την συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό και τους φοιτητές των δομών αυτών.
6. Την εποπτεία και λειτουργία προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης για δημότες, και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και επιμορφωτικών προγραμμάτων ευρύτερου ενδιαφέροντος.
7. Το συντονισμό υποβολής προτάσεων για την αναβάθμιση της σχολικής στέγης του Δήμου και του εξοπλισμού της, την χρήση ή μίσθωση ή αγορά ακινήτων για τον σκοπό αυτό, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
8. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων, σε συνεργασία με την αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού του Δήμου, σε ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα για την χρηματοδότηση δράσεων σχετικών με το αντικείμενο της αρμοδιότητας του και την εποπτεία της υλοποίησής τους.
9. Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές της.
10. Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς της στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου Αγίου Νικολάου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
11. Την συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του δημοτικού έργου.
Καθημερινότητα
Στον κ. Νικόλαο Καμινογιαννάκη μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Δημοσίου Χώρου και Καθημερινότητας.
Αναλυτικότερα, ο κ. Νικόλαος Καμινογιαννάκης αναλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και λειτουργία της Δημοτικής Αστυνομίας.
2. Την εποπτεία της λειτουργίας των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και των επιχειρήσεων που λαμβάνουν άδεια λειτουργίας από το Δήμο.
3. Την εποπτεία και λειτουργία των χώρων στάθμευσης, των παιδικών χαρών, των δημόσιων τουαλετών, των χωρών των περιπτέρων, των λαϊκών αγορών του Δήμου και του υπαίθριου εμπορίου .
4. Την προεδρία της Δημοτικής Επιτροπής Κυκλοφορίας.
5. Την εποπτεία προγραμμάτων οδικής ασφάλειας και συμπεριφοράς.
6. Την εποπτεία και λειτουργία της αστικής συγκοινωνίας.
7. Την εποπτεία της συντήρησης των δημόσιων κοινοχρήστων χώρων, των πεζοδρομίων και της αστικής οδοποιίας, την καταγραφή τεχνικών φθορών, βλαβών και αναγκών των δημόσιων κοινοχρήστων χώρων σε συνεργασία με τα συμβούλια των δημοτικών κοινοτήτων και την συμμετοχή στον προγραμματισμό των συντηρήσεων σε συνεργασία και συντονισμό με τις αρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου.
8. Το συντονισμό υποβολής προτάσεων για την αναβάθμιση και διαμόρφωση του δημόσιου χώρου, την χρήση ή μίσθωση ή αγορά ακινήτων για τον σκοπό αυτό, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για τον εκσυγχρονισμό και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
9. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων, σε συνεργασία με την αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού του Δήμου, σε ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα για την χρηματοδότηση δράσεων σχετικών με το αντικείμενο της αρμοδιότητας του και την εποπτεία της υλοποίησής τους.
10. Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του.
11. Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου Αγίου Νικολάου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
12. Την συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του δημοτικού έργου.
13. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων, που αφορούν τα παραγωγικά ανεπιτήρητα ζώα σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές
14. Την αναπλήρωση του Δημάρχου σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας του κατά το χρονικό διάστημα από 8 Ιανουαρίου2024 έως και 15 Ιουλίου 2024 και σε περίπτωση δικής του απουσίας ή κωλύματός θα τον αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος αρμόδιος για θέματα Πολιτικής Προστασίας, Πρασίνου και Οχημάτων.
Κοινωνική μέριμνα
Στον κ. Αντώνιο Μαυρή μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Κοινωνικής Μέριμνας και Στήριξης ΑΜΕΑ.
Αναλυτικότερα, ο κ. Αντώνιος Μαυρής αναλαμβάνει τις παρακάτω περιγραφόμενες αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία σε όλα τα θέματα των Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αγίου Νικολάου, του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής, των ΚΑΠΗ και του προγράμματος “Βοήθεια στο σπίτι”.
2. Την εποπτεία και λειτουργία των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών του Δήμου.
3. Την εποπτεία της εφαρμογής της κοινωνικής πρόνοιας και αλληλεγγύης, των πολιτικών ισότητας των φύλων, της ενημέρωσης και στήριξης ευάλωτων ομάδων και εξαρτημένων ατόμων.
4. Την στήριξη των Ατόμων με Αναπηρία (ΑΜΕΑ) και την εποπτεία δράσεων και εξοπλισμού προσβασιμότητας τους σε δημόσιους χώρους, σκάλες, παραλίες κ.ο.κ.
5. Την προώθηση λειτουργίας Δημοτικού Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Δημοτικό ΚΔΑΠ) και λειτουργία Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Ατόμων με Αναπηρία (ΚΔΑΠ-ΜΕΑ).
6. Την ευθύνη δράσεων στήριξης σε κοινοτικά ιατρεία, προνοιακές δομές και μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων στην περιοχή του Δήμου.
7. Την εποπτεία και λειτουργία του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
8. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων για την αναβάθμιση των κοινωνικών δομών και υπηρεσιών του Δήμου και του εξοπλισμού τους, την χρήση ή μίσθωση ή αγορά ακινήτων για τον σκοπό αυτό, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. 9.Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων, σε συνεργασία με την αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού του Δήμου, σε ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα για την χρηματοδότηση δράσεων σχετικών με το αντικείμενο της αρμοδιότητας του και την εποπτεία της υλοποίησής τους.
10. Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του.
11. Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου από κοινού με τους προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
12. Την συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπόλοιπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του δημοτικού έργου.
13. Την αναπλήρωση του κ. Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος κατά το χρονικό διάστημα από 16 Ιουλίου 2024 έως και 31 Ιανουαρίου 2025 και σε περίπτωση δικής του απουσίας ή κωλύματός θα τον αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος αρμόδιος για θέματα Πολιτισμού, Τουρισμού και Ανάπτυξης Τοπικής Οικονομίας.
Περιβάλλον
Στον κ. Γεώργιο Μπελούκα μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Περιβάλλοντος, Κυκλικής Οικονομίας και Ενεργειακής Αναβάθμισης.
Αναλυτικότερα, ο κ. Γεώργιος Μπελούκας αναλαμβάνει τις παρακάτω περιγραφόμενες αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και λειτουργία του Τμήματος Καθαριότητας-Ανακύκλωσης του Δήμου Αγίου Νικολάου.
2. Την εποπτεία της εύρυθμης και βέλτιστης λειτουργίας της υπηρεσίας καθαριότητας, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακύκλωσης και την ευθύνη της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων και των αδρανών υλικών.
3. Την εφαρμογή και βελτίωση του κανονισμού καθαριότητας του Δήμου.
4. Την εποπτεία και λειτουργία του Ηλεκτροφωτισμού του Δήμου.
5. Την προώθηση προτάσεων που άπτονται στην προστασία του περιβάλλοντος, στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στην Κυκλική Οικονομία και στην Ενεργειακή Αναβάθμιση στον Δήμο Αγίου Νικολάου.
6. Την εποπτεία, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για την κατάρτιση και την εκτέλεση του προϋπολογισμού όλων των δαπανών που χρηματοδοτούνται από τα ανταποδοτικά τέλη της υπηρεσίας καθαριότητας όπως πχ προμήθειες μηχανημάτων έργου, περιβαλλοντικού εξοπλισμού, επεκτάσεις Φωτισμού Οδών Πόλεων (ΦΟΠ), συντηρήσεις δικτύων ηλεκτροφωτισμού.
7. Το συντονισμό υποβολής προτάσεων για την χρήση, μίσθωση ή αγορά ακινήτων για το αντικείμενο της αρμοδιότητάς του και προτάσεων για την μελέτη και το σχεδιασμό νέων συστημάτων καθαριότητας και ανακύκλωσης, την μίσθωση ή την προμήθεια νέων οχημάτων και εξοπλισμού για την καθαριότητα και την ανακύκλωση, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
8. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων, σε συνεργασία με την αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού του Δήμου, σε ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα για την χρηματοδότηση δράσεων σχετικών με το αντικείμενο της αρμοδιότητας του και την εποπτεία της υλοποίησής τους.
9. Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του.
10. Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου Αγίου Νικολάου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
11. Την συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του δημοτικού έργου.
Αθλητισμός
Στον κ. Γεώργιο Ξένο μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Αθλητισμού και Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Αναλυτικότερα ο κ. Γεώργιος Ξένος αναλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και λειτουργία των θεμάτων που αφορούν τον τομέα Αθλητισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου.
2. Την ευθύνη διοργάνωσης και υποστηρικτικών ενεργειών για την πραγματοποίηση πρωταθλημάτων ομαδικών ή ατομικών, αθλητικών εκδηλώσεων με στόχο την άθληση και την ψυχαγωγία και σεμιναρίων για την άθληση, την ευεξία και την προώθηση του αθλητικού ιδεώδους.
3. Την συνεργασία με αθλητικά σωματεία, συλλόγους, λοιπούς φορείς για τη διοργάνωση αθλητικών δράσεων. 4. Την μέριμνα για διοργάνωση δράσεων ενθάρρυνσης και υποστήριξης συμμετοχής ατόμων με αναπηρία (ΑΜΕΑ) σε αθλητικές δραστηριότητες.
5. Την υποστήριξη σχολικού και αναπτυξιακού αθλητισμού και την ανάπτυξη προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού – «Αθλητισμός για όλους» σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα.
6. Την εποπτεία της συντήρησης και της εφαρμογής των κανονισμών λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων.
7. Το συντονισμό υποβολής προτάσεων για την χρήση, μίσθωση ή αγορά ακινήτων για αθλητικούς σκοπούς και προτάσεων για τον σχεδιασμό νέων αθλητικών εγκαταστάσεων και προμήθειας αθλητικού εξοπλισμού, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου καθώς και την εποπτεία για την αποπεράτωση ημιτελών αθλητικών υποδομών, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
8. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων, σε συνεργασία με την αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού του Δήμου, σε ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα για την χρηματοδότηση δράσεων σχετικών με το αντικείμενο της αρμοδιότητας του και την εποπτεία της υλοποίησής τους.
9. Την μέριμνα για συντήρηση ή δημιουργία νέων μικρών χώρων άθλησης στα περιφερειακά διαμερίσματα και τις δημοτικές κοινότητες.
10. Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του.
11. Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου Αγίου Νικολάου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
12. Την συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπόλοιπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του δημοτικού έργου.
Πολιτισμός και Τουρισμός
Στον κ. Μανούσο Πεδιαδίτη μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Πολιτισμού, Τουρισμού και Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας.
Αναλυτικότερα, ο κ. Μανούσος Πεδιαδίτης αναλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και λειτουργία του τομέα Πολιτισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου.
2. Την εποπτεία και συντονισμό πρωτοβουλιών ανάδειξης της τοπικής ιστορίας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και ταυτότητας.
3. Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ανάπτυξη των θεμάτων καλών τεχνών, μουσικής και θεατρικής παιδείας, μουσείων, εκθέσεων, συλλογών, πολιτιστικών κέντρων, επιστημονικών, ιστορικών, παραδοσιακών και λαογραφικών θεμάτων, αρχαιολογικών και εκκλησιαστικών μνημείων, πολιτιστικών διαδρομών, διασύνδεσης αρχαιολογικών χώρων και μνημείων, ανάδειξης διαφορετικών πολιτισμών, κ.λπ.
4. Την ευθύνη προγραμματισμού και διοργάνωσης των πολιτιστικών εκδηλώσεων και των φεστιβάλ του Δήμου Αγίου Νικολάου, σε όλο το εύρος του Δήμου και στις Δημοτικές Κοινότητες, πλην των αντιστοίχων εκδηλώσεων που επικεντρώνονται στην Νέα Γενιά και ανατίθενται στον Αντιδήμαρχο με την συγκεκριμένη καθ’ ύλη αρμοδιότητα.
5. Την ευθύνη υποστηρικτικών ενεργειών για την πραγματοποίηση πολιτιστικών εκδηλώσεων και δράσεων από συλλόγους και φορείς.
6. Το συντονισμό υποβολής προτάσεων για την χρήση, μίσθωση ή αγορά ακινήτων που θα χρησιμοποιηθούν για τις πολιτιστικές δράσεις και προτάσεων για τον σχεδιασμό νέων κτηριακών υποδομών και εγκαταστάσεων πολιτισμού, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
7. Την εποπτεία θεμάτων Τουρισμού, Εξωστρέφειας και Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας.
8. Την εποπτεία και λειτουργία γραφείου Τουρισμού του Δήμου.
9. Την προώθηση θεμάτων δημιουργίας “Ταυτότητας του Δήμου” (city branding).
10. Την οργάνωση συμμετοχής του Δήμου σε τουριστικές εκθέσεις.
11. Την προώθηση του τουριστικού αντικειμένου στα διαδικτυακά μέσα.
12. Την εποπτεία και των συντονισμό δράσεων για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής και της αλιείας.
13. Την εποπτεία και των συντονισμό δράσεων για την ανάπτυξη του δευτερογενούς τομέα της μεταποίησης. 14. Την εποπτεία και των συντονισμό δράσεων για την ανάπτυξη του τριτογενούς τομέα του εμπορίου και των υπηρεσιών.
15. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων, σε συνεργασία με την αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού του Δήμου, σε ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα για την χρηματοδότηση δράσεων σχετικών με το αντικείμενο της αρμοδιότητας του και την εποπτεία της υλοποίησής τους.
16. Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
17. Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου Αγίου Νικολάου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
18. Την συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του δημοτικού έργου.
Εθελοντισμός και νέα γενιά
Στην κ. Γεωργία Πολυχρονάκη μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Νέας Γενιάς και Εθελοντισμού.
Αναλυτικότερα, η κ. Γεωργία Πολυχρονάκη αναλαμβάνει τις παρακάτω ς αρμοδιότητες.
1. Την εποπτεία και λειτουργία των θεμάτων Νέας Γενιάς και Εθελοντισμού.
2. Την διοργάνωση και τον συντονισμό του δημιουργούμενου θεσμού του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων.
3. Την εποπτεία και συντονισμό προγραμμάτων ανταλλαγής επισκέψεων για νέους και επιμόρφωσης στους ευρύτερους τομείς των ενδιαφερόντων τους.
4. Την ανάληψη πρωτοβουλιών συμβουλευτικής για τον επαγγελματικό προσανατολισμό εφήβων και νέων.
5. Η διοργάνωση πολιτιστικών, επιμορφωτικών και κοινωνικών εκδηλώσεων και δράσεων για την Νέα Γενιά.
6. Την προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού, της δημοκρατικής συμμετοχής, της κοινωνικής ευθύνης, των δικτύων αλληλεγγύης.
7. Την συνεργασία και υποστήριξη εθελοντικών οργανώσεων, συλλόγων, ομάδων ενεργών πολιτών, ΜΚΟ και ιδρυμάτων που δραστηριοποιούνται για την υποβοήθηση του έργου του Δήμου στους αντίστοιχους τομείς.
8. Την εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων για την προώθηση της ιδέας του εθελοντισμού ως στοιχείου ανιδιοτελούς προσφοράς των πολιτών.
9. Την προσέλκυση νέων εθελοντών και την οργάνωση σχετικού μητρώου.
10. Την εποπτεία και λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας – αίτησης εθελοντή.
11. Την εποπτεία και συντονισμό Ομάδων Εθελοντών σε διαφορετικά αντικείμενα σε συνεργασία με τους καθ’ ύλη αρμόδιους Αντιδημάρχους και Εντεταλμένους Συμβούλους.
12. Την καταγραφή των εθελοντικών ομάδων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Δήμου Αγίου Νικολάου και την δημιουργία Δικτύου Εθελοντών και Ομάδων.
13. Την εποπτεία, τον συντονισμό και την διοργάνωση δράσεων για την διαχείριση, προστασία και φροντίδα των αδέσποτων ζώων και των ζώων συντροφιάς.
14. Την εποπτεία της λειτουργίας καταφυγίου αδέσποτων ζώων για την προσωρινή φιλοξενία, προστασία και τη φροντίδα των ζώων συντροφιάς.
15. Την εποπτεία της μητρώου αδέσποτων ζώων (ζώων συντροφιάς), μητρώου εθελοντών, καταγγελιών κακοποίησης ζώων, προώθησης αδέσποτων ζώων σε υιοθεσία και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και ενημέρωσης για κάθε σχετικό θέμα.
16. Το συντονισμό υποβολής προτάσεων για την χρήση, μίσθωση ή αγορά ακινήτων για το αντικείμενο των αρμοδιοτήτων της, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Διευθύνσεις του Δήμου, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
17. Τον συντονισμό υποβολής προτάσεων, σε συνεργασία με την αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού του Δήμου, σε ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα για την χρηματοδότηση δράσεων σχετικών με το αντικείμενο της αρμοδιότητας του και την εποπτεία της υλοποίησής τους.
18. Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες της.
19. Την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς της στα Συλλογικά Όργανα του Δήμου Αγίου Νικολάου από κοινού με τους Προϊσταμένους των αρμόδιων Διευθύνσεων.
20. Την συνεργασία με τον Δήμαρχο, τους υπολοίπους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους σε περιπτώσεις συναρμοδιότητας για την καλύτερη προώθηση και οργάνωση του δημοτικού έργο.
Ο δήμαρχος όρισε τον Νίκο Καμινογιαννάκη ως αναπληρωτή του σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας του κατά το χρονικό διάστημα από 8 Ιανουαρίου 2024 έως και 15 Ιουλίου 2024 και σε περίπτωση δικής του απουσίας ή κωλύματoς θα τον αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Στέργιος Ατσαλάκης. Για το χρονικό διάστημα από 16 Ιουλίου 2024 έως και 31 Ιανουαρίου 2025 όρισε ως αναπληρωτή του τον αντιδήμαρχο Αντώνη Μαυρή και σε περίπτωση δικής του απουσίας ή κωλύματός του θα τον αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Μανούσος Πεδιαδίτης.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram