Europlan
ΚΡΗΤΗ

Η Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Κρήτης

Στόχος της Σχολής είναι η προετοιμασία ανώτερων στελεχών για την τουριστική βιομηχανία

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Η ΑΣΤΕΚ είναι μία από τις δυο Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης που λειτουργούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού στη Ρόδο και στην Κρήτη.

Η ΑΣΤΕΚ ιδρύθηκε το 1995 στην πόλη του Αγίου Νικολάου με στόχο την παροχή τριτοβάθμιας, επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα του τουρισμού.

Στόχος της Σχολής είναι η προετοιμασία ανώτερων στελεχών για την τουριστική βιομηχανία. Γνωρίζοντας από τη μία, ότι ο τουρισμός αποτελεί για τη χώρα μας έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης και από την άλλη ότι η βελτίωση της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος εξαρτάται από την άρτια εκπαίδευση και κατάρτιση όσων εργάζονται στο χώρο αυτό,

NOVA

Η ΑΣΤΕΚ προσφέρει ένα πρόγραμμα σπουδών που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις του επαγγέλματος και εξασφαλίζει τις καλύτερες προοπτικές για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στον τουριστικό κλάδο. Μάλιστα, οι απόφοιτοι της Σχολής, οι οποίοι προσλαμβάνονται στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα σε θέσεις ΤΕ Τουριστικών Επιχειρήσεων, έχουν απορρόφηση σχεδόν 100% από την αγορά εργασίας και είναι περιζήτητοι στη στελέχωση ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

Οι προϋποθέσεις φοίτησης και η διαδικασία εισαγωγής των σπουδαστών ορίζονται από το Υπουργείο Παιδείας ανάλογα με το εκάστοτε ισχύων Εθνικό Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ οι υποψήφιοι θα πρέπει να εξετασθούν και στο ειδικό μάθημα της ξένης γλώσσας. (σημ. COMPASS: η Σχολή βρίσκεται στο 1ο και 4ο Επιστημονικό Πεδίο των υποψηφίων ΓΕΛ καθώς και στον Τομέα Διοίκησης Οικονομίας ΕΠΑΛ)

Mechanical Solutions

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η φοίτηση στην ΑΣΤΕΚ διαρκεί οκτώ (8) εξάμηνα και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική. Το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Σχολής είναι η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, η οποία συνδυάζει τη θεωρητική γνώση, τις εργαστηριακές ασκήσεις και τη σύνδεσή της με τις πραγματικές εργασιακές συνθήκες μέσω της πρακτικής άσκησης.

Οι σπουδαστές της ΑΣΤΕΚ πραγματοποιούν εννέα συνολικά μήνες αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε επιλεγμένες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 4 και 5 Αστέρων, με τη μέριμνα κα την εποπτεία της Σχολής.

Κάθε ακαδημαϊκό έτος περιλαμβάνει δύο κύκλους σπουδών, το Θεωρητικό, που αρχίζει στα μέσα του Οκτωβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους και λήγει στις αρχές Ιουνίου του επόμενου έτους, περιλαμβάνοντας δύο διδακτικά εξάμηνα, το Χειμερινό και το Εαρινό, και τον Πρακτικό (Πρακτική Άσκηση) που διαρκεί από την 1η Ιουλίου έως την 30η Σεπτεμβρίου κάθε έτους.

Το Η’ εξάμηνο σπουδών περιλαμβάνει πρακτική άσκηση καθώς και την εκπόνηση πτυχιακής εργασίας.

Το πρόγραμμα σπουδών ακολουθεί το ευρωπαϊκό σύστημα πιστωτικών μονάδων και αντιστοιχεί συνολικά σε 240 διδακτικές μονάδες (E.C.T.S.).

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ

Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ

Εισαγωγή στην Τουριστική και Ξενοδοχειακή Βιομηχανία – Διαχείριση Τροφίμων και Ποτών Ι (Food and Beverage ManagementI) – Χρήση Τεχνολογιών, Πληροφορικής και Επικοινωνίας – Οργάνωση και Λειτουργία Ορόφων – Ξενοδοχειακό και Τουριστικό Marketing (Marketingin Hospitality and Tourism) – Εισαγωγή στην Μαγειρική – Εδεσματολόγιο

Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ

Οινολογία, Μπαρ – Διαχείριση Τροφίμων και Ποτών ΙΙ (Food and Beverage ManagementII) – Αρχές Γενικής Λογιστικής – Αγγλικά Ορολογία – Ξενοδοχειακή και Τουριστική Νομοθεσία – Γλώσσα Ι (Επιλογή Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά)

Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ

Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Μονάδων (Food Operations Management) – Οργάνωση και Διοίκηση Υποδοχής (Rooms Division Management) – Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων – Λογιστική Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων – Στατιστική Επιχειρήσεων – Γλώσσα ΙΙ

Δ’ ΕΞΑΜΗΝΟ

Κοινωνικά Δίκτυα και Νέες Τεχνολογίες στον Τουρισμό – Διοίκηση Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών – Οργάνωση και Διαχείριση Συνεδρίων και Εκδηλώσεων – Συμπεριφορά Καταναλωτή στην Ξενοδοχειακή και Τουριστική Βιομηχανία – Τουριστική Γεωγραφία – Γλώσσα ΙΙΙ

Ε’ ΕΞΑΜΗΝΟ

Στρατηγικό Marketing στην Ξενοδοχειακή και Τουριστική Βιομηχανία – Μεθοδολογία Έρευνας – Σχεδιασμός Ξενοδοχειακού Προϊόντος (Hospitality Design) – Οργανωσιακή Ψυχολογία – Γλώσσα IV – Marketing Τουριστικών Προορισμών

ΣΤ’ ΕΞΑΜΗΝΟ

Διαχείριση Πόρων Ξενοδοχείων (Hospitality Resources and Revenue Management) – Ψηφιακό Marketing – Τουριστική Κοινωνιολογία – Διαχείριση Τροφίμων – Γλώσσα V – Επιλογή ανάμεσα σε: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Διοίκηση Πελατειακών Σχέσεων και Διαπολιτισμική Επικοινωνία

Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟ

Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία στον Τουρισμό – Χρηματοοικονομική Διοίκηση – Στρατηγική των Επιχειρήσεων – Διεθνής Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού και Ταλέντου – Επιλογή δύο Ανάμεσα σε: Διαχείριση Αξιοθέατων – Διοίκηση και Διαχείριση Πολυτελών Επιχειρήσεων – Διεθνές Ξενοδοχειακό Μάνατζμεντ – Ανάλυση και Σχεδιασμός Συστημάτων Διανομής και Μεταφοράς – Τουριστικός Σχεδιασμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη

Η’ ΕΞΑΜΗΝΟ

Πτυχιακή/Ερευνητική Εργασία ή Πρακτική Εφαρμογή: Μελέτη Περίπτωσης – Διαχείριση Κρίσεων στον Τουρισμό – Business Leadership and Professional Development – Πρακτική Άσκηση (3 μήνες Ιούλιο – Σεπτέμβρη/3 έτος)


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button