
Η διαδικασία διάθεσης χρημάτων για τη δημιουργία εκδηλώσεων αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που συχνά δημιουργεί ερωτήματα. Παρακάτω παραθέτουμε απαντήσεις σε συχνές απορίες που μπορεί να προκύψουν:
Πώς καθορίζεται το ποσό που διατίθεται για μια εκδήλωση;
Το ποσό καθορίζεται με βάση το προϋπολογισμένο κόστος της εκδήλωσης, το διαθέσιμο ταμείο και τις προτεραιότητες που έχουν τεθεί από τους αρμόδιους φορείς.
Ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν την έγκριση των κονδυλίων;
Οι παράγοντες περιλαμβάνουν τη φύση και τη σημασία της εκδήλωσης, το κοινό στο οποίο απευθύνεται, το κόστος των αναγκαίων υπηρεσιών (χώρος, εξοπλισμός, προσωπικό) και την ύπαρξη εξωτερικών χορηγιών.
Υπάρχει διαφάνεια στη διαχείριση των ποσών;
Ναι, η διαχείριση των χρημάτων γίνεται με βάση συγκεκριμένες διαδικασίες, καταγράφεται λεπτομερώς και ελέγχεται από τους υπεύθυνους οικονομικούς φορείς.
Τι πρέπει να κάνω αν θεωρώ ότι μια εκδήλωση έλαβε περισσότερα ή λιγότερα χρήματα από όσα θα έπρεπε;
Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να απευθυνθείτε στον αρμόδιο φορέα ή την επιτροπή που είναι υπεύθυνη για την κατανομή των κονδυλίων και να ζητήσετε διευκρινίσεις.
Μπορούν να ζητηθούν επιπλέον χρήματα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας μιας εκδήλωσης;
Σε ορισμένες περιπτώσεις, εφόσον προκύψουν απρόβλεπτες ανάγκες, μπορεί να υποβληθεί σχετικό αίτημα, το οποίο αξιολογείται από τους υπεύθυνους φορείς.
Αγαπητοί κύριοι και κυρίες του Δήμου Αγίου Νικολάου, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε σχετικά με το ποια είναι τα πρόσωπα τα οποία εισέπραξαν τα παρακάτω χιλιάδες ευρώ και σε αρκετές περιπτώσεις δημιουργούνται απορίες που αφορούν στις χρεώσεις.
Για παράδειγμα:
- Προβολή εκδήλωσης : 4.800 ευρώ + ΦΠΑ | Που προβλήθηκε η εκδήλωση αυτή;
- Συντονισμός εκδήλωσης : 3.780 ευρώ + ΦΠΑ | Ποιο πρόσωπο ήταν ο/η συντονιστής;
- Καλλιτεχνική επιμέλεια : 4.800 ευρώ + ΦΠΑ | Ποιο πρόσωπο έκανε την καλλιτεχνική επιμέλεια;
- και φυσικά, για όλα τα υπόλοιπα…
Και είναι αυτονόητο ότι οι δημότες θα πρέπει να γνωρίζουν που πάνε τα χρήματα που διαχειρίζεται ο Δήμος Αγίου Νικολάου.
ΝΕΑΠΟΛΗ
Ακολουθεί και η ανάθεση για την Νεάπολη για μια εκδήλωση που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ!!!
Και από αυτή την ανάθεση προκύπτουν ερωτήματα που αφορούν στα ποσά που δαπανήθηκαν, τα οποία ο Δήμος Αγίου Νικολάου θα πρέπει να απαντήσει σχετικά.
Η περίπτωση της …δεύτερης προβολής (;) από ραδιόφωνα, φροντιστήρια αγγλικών (!) και ιστοσελίδες!!!
Σε αυτή την ανάθεση η ΔΑΕΑΝ αναφέρει τα πρόσωπα που θα εισπράξουν αυτά τα ποσά.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram

