Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι στη λίστα περιλαμβάνονται και έξι μέσα, τέσσερις ιστοσελίδες και δύο ραδιοφωνικοί σταθμοί, για τους οποίους είχε προβλεφθεί, αρχικά, κονδύλι, όμως δεν εισέπραξαν ούτε ευρώ.
Η κυβέρνηση προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας, αλλά δεν τα καταφέρνει. Είναι και παραείναι.
Όσο και να προσπαθεί να πείσει ότι η επιλογή των ΜΜΕ που πήραν την κρατική διαφήμιση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», ήταν διαφανής και αξιοκρατική, τόσο τα στοιχεία περί του αντίθετου πληθαίνουν, με κερασάκι στην τούρτα τη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα ο Στέλιος Πέτσας.
Κανένα κριτήριο δεν υπήρξε για το πώς θα μοιραστούν τα 20 εκατομμύρια στα ΜΜΕ, παρά μόνο χρυσοπληρώθηκε μια ιδιωτική διαφημιστική εταιρεία για να μοιράσει σε όποιον ήθελε τα χρήματα της καμπάνιας, ακόμα και σε ανύπαρκτες ιστοσελίδες.
Μια εξ αυτών ήταν το site protoeidisi.com του Μένιου Φουρθιώτη, ενώ μια άλλη ήταν το wishmag.gr, το οποίο τελευταία φορά είχε ενημερωθεί το 2010, αλλά παρόλα αυτά, είχε δοθεί εντολή να λάβει 2.000 ευρώ!
Αναλυτικά:
- APOKALIPTIKALIVE.GR
- PROTIEIDISI.COM
- WISHMAG.GR
- DIDYMOTEICHO.NET
- ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ ΑΧΑΪΑΣ
- ΡΑΔΙΟ ΡΟΥΜΕΛΗ 98 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
Η επιδότηση της κυβερνητικής δημόσιας τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και των δύο πρακτορείων προκειμένου να μεταδώσουν μηνύματα, όταν όλα αυτά ήδη πληρώνονται από το Δημόσιο, προκαλεί επίσης εύλογα ερωτήματα στον κάθε πολίτη.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram