Nbaxevanis

Europlan
KOSA
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ποιες είναι οι τεχνολογίες που θέλουν οι επισκέπτες στα ξενοδοχεία;

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Τα ευρήματα αναδεικνύουν κρίσιμες πληροφορίες για όλους τους ξενοδόχους, με τα smartphones  να αναγνωρίζονται πλέον ως βασικό εργαλείο για την βελτίωση της ταξιδιωτικής  εμπειρίας.

Από το 45% των ερωτηθέντων, που ταξιδεύουν για αναψυχή περισσότερο από τέσσερις φορές το χρόνο, τα ευρήματα έδειξαν ότι το 62% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν τακτικά μια εφαρμογή για τα ξενοδοχεία,με τον αριθμό να αυξάνεται στο 67% των επαγγελματιών ταξιδιών.

NOVA

Εάν το αγαπημένο τους ξενοδοχείο  είχε τη δική του εφαρμογή, το 74% των ερωτηθέντων δήλωσε συντριπτικά ότι θα χρησιμοποιούσε αυτό το ψηφιακό κανάλι, με μόνο το 10% να επιθυμεί για εξυπηρέτηση στο δωμάτιο από το κινητό του ξενοδοχείου ή το τάμπλετ.

Αυτό ενισχύει την βασική πεποίθηση της Criton, ότι το μέλλον της τεχνολογίας των ξενοδοχείων είναι η απόκτηση δικής τους συσκευής.

Η ευκαιρία για check-in μέσω μιας εφαρμογής και απόκταση πρόσβασης στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μέσω ψηφιακού κλειδιού πόρτας υποστηρίζεται από το 58% δεδομένου ότι το 68% θεωρεί απαράδεκτο να παραμείνει στην ουρά στη ρεσεψιόν για περισσότερο από πέντε λεπτά.

Οι ερωτηθέντες έδωσαν προτεραιότητα στα προγράμματα πιστότητας, ως το αγαπημένο τους στοιχείο της ξενοδοχειακής τεχνολογίας, με το 53% να τα αναγνωρίζει ως την κορυφαία απαίτησή τους.

Mechanical Solutions
Σημαντικά ευρήματα:
  • Το 45% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι ταξιδεύουν για αναψυχή 2-3 φορές το χρόνο
  • Το 36% ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους
  • Το 39% χρησιμοποιεί το TripAdvisor ως κύρια πηγή έρευνας και έμπνευσης πριν από την κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, ακολουθούμενο από το 29% των ερωτηθέντων που βασίζονται σε αναζήτηση στο διαδίκτυο
  • Το 40% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι διαμένουν τακτικά σε ξενοδοχείο 4 αστέρων (boutique), το 6% σε πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων. Η πλειοψηφία (47%) δήλωσε ότι διαμένουν τακτικά σε ξενοδοχείο 3 αστέρων (μεσαίας κατηγορίας)
  • Το 53% έχει τουλάχιστον μία εφαρμογή ξενοδοχείου στο τηλέφωνο
  • Το 74% θα χρησιμοποιούσε εφαρμογή του ξενοδοχείου εάν το αγαπημένο τους ξενοδοχείο διέθετε
  • Το 55% δήλωσε ότι είναι αποδεκτό να περιμένει κατά το check-in 2-5 λεπτά
  • Το 62% επισήμανε, ότι είναι πιθανό ή πολύ πιθανό να κάνει check-in σε ένα ξενοδοχείο μέσω μιας εφαρμογής
  • Το 58% υποστήριξε, ότι θα είναι πιθανό ή πολύ πιθανό να κάνει check-in σε ένα ξενοδοχείο μέσω μιας εφαρμογής και να χρησιμοποιήσει ψηφιακό κλειδί
  • Το 62% χρησιμοποιεί τακτικά μια εφαρμογή διαμονής (π.χ. Airbnb)
  • Το 57% χρησιμοποιεί τακτικά μια εφαρμογή για τις μεταφορές
  • Το 47% χρησιμοποιεί τακτικά εφαρμογή για αεροπορική υπηρεσία
  • Το 36% χρησιμοποιεί τακτικά μια εφαρμογή ξενοδοχείων
Η τεχνολογία του ξενοδοχείου που ζητούν οι ερωτηθέντες:

53% – προγράμματα πιστότητας
35% – check-in από τον επισκέπτη
10% – κινητό στο δωμάτιο
18% – τάμπλετ στο δωμάτιο


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button