Nbaxevanis

Europlan
KOSA
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα βασικά κριτήρια των Γερμανών για τις διακοπές τους

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

ΗΠΑ, Αυστραλία, Ιταλία, Γερμανία και Νέα Ζηλανδία είναι οι προορισμοί, στους οποίους θα ήθελαν περισσότερο να κάνουν διακοπές οι Γερμανοί, σύμφωνα με την τελευταία μελέτη ταξιδιών της Allianz Partners.

Βασικά επιχειρήματα για την συγκεκριμένη επιλογή συνιστούν η ομορφιά των τοπίων και η ασφάλεια στον προορισμό.

NOVA

Στην ερώτηση «Πού θα θέλατε να περάσετε τις επόμενες διακοπές σας, όταν τα χρήματα και ο χρόνος δεν έχουν καμία σημασία» οι περισσότεροι Γερμανοί απαντούν με σιγουριά, στις ΗΠΑ, ενώ ακολουθεί και η Αυστραλία. Ακόμη, την τρίτη θέση καταλαμβάνει, η Ιταλία.

Ωστόσο, οι διακοπές εσωτερικά στη Γερμανία συνεχίζουν να είναι δημοφιλείς και είναι στην τέταρτη θέση. Στην πέμπτη θέση βρίσκεται η Νέα Ζηλανδία. Η πιο δημοφιλής πόλη βρίσκεται επίσης στις ΗΠΑ: ένας στους επτά (15,2%) θα ήθελε να επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη. Στη δεύτερη θέση έρχεται το Παρίσι (7,4%) με τη Ρώμη να βρίσκεται στην τρίτη θέση με (5,0%).

Καθαριότητα, τοπίο και ασφάλεια, οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή στον προορισμό ταξιδιού. Το πιο σημαντικό κριτήριο για έναν προορισμό διακοπών είναι η καθαριότητα (40,4%). Λίγο μετά ακολουθεί το τοπίο στη δεύτερη θέση (38,6), ενώ έπονται τα πρότυπα ασφάλειας (36,6%) και η σταθερή πολιτική κατάσταση (34,2%).

Οι προβληματισμοί των Γερμανών

Mechanical Solutions

Ο φόβος της εγκληματικότητας και της τρομοκρατίας ήταν μεταξύ των κορυφαίων παραγόντων κινδύνου κατά το παρελθόν έτος, ωστόσο πλέον δεν συνιστά το μεγαλύτερο πρόβλημα. Τα μεγαλύτερα εμπόδια είναι τα προβλήματα στην κυκλοφορία (44,2%) και οι καθυστερήσεις στις μεταφορές (35,8%). Ακολουθεί ο κακός καιρός (32,8) και το (26 %)«φοβάται» τις απεργίες .

Τέλος, το (23,2%) κάνει λόγο για την εγκληματικότητα και το (18,6%) για την τρομοκρατία. Επιπλέον, οι ταξιδιωτικές οδηγίες παίζουν σημαντικό ρόλο στον προγραμματισμό των διακοπών, καθώς σχεδόν όλοι οι Γερμανοί βασίζονται εκεί (89,8%). Κάθε δεύτερο άτομο βεβαιώνει ότι αυτές οι προειδοποιήσεις έχουν σημαντική ή πολύ σημαντική επίδραση στο σχεδιασμό του ταξιδιού του (57,8%).

Οι Γερμανοί ασφαλίζονται πριν από το ταξίδι

Ανεξάρτητα από τον προορισμό, οι Γερμανοί δίνουν προσοχή στην προστασία της υγεία τους και των οικονομικών τους. Έτσι, σχεδόν ο καθένας έχει πιστωτική κάρτα (84%), ενώ έχουν  επαρκή μετρητά για το ταξίδι (76,6%). Το κινητό τηλέφωνο είναι εξοπλισμένο με τα πιο σημαντικά ταξιδιωτικά δεδομένα και προσωπικά έγγραφα (81%).

Οι Γερμανοί είναι επίσης προετοιμασμένοι για θέματα υγείας: το (76,2%) δίνει προσοχή στα εμβόλια τους, το (83,4%) έχει ένα κιτ πρώτων βοηθειών στις αποσκευές τους. Οι κρατήσεις Οι Γερμανοί συνεχίζουν να χρησιμοποιούν πολλές επιλογές κρατήσεων. Αυτό γίνεται συνήθως μέσω διαδικτύου με τη σύγκρισης ταξιδιών (32,4%).

Ειδικά η κράτηση μέσω smartphone γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής. Επισημαίνεται, ωστόσο πως η ζήτηση για προσωπική συμβουλή είναι επίσης παράγοντας: Το (22,8%) αναζητούν παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία ή ταξιδιωτικούς πράκτορες. Το (19,4%) χρησιμοποιεί την online προσφορά και ένας στους δέκα (9,6%) επιλέγει την τηλεφωνική συνεννόηση και κράτηση.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button