Nbaxevanis

Europlan
KOSA
ΚΡΗΤΗ

Κρήτη: Έτσι θα είναι το νέο εντυπωσιακό αεροδρόμιο Καστελίου

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Θεαματικές είναι οι εικόνες από το νέο αεροδρόμιο Καστελίου που παρουσιάζει η Νέα Κρήτη. Πρόκειται για την εικόνα που θα έχει το μεγάλο έργο με την ολοκλήρωσή του. Μοντέρνο ντιζάιν και σύγχρονες υποδομές θα χαρακτηρίζουν το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της Κρήτης.

Έκλεισε η δεύτερη φάση αξιολόγησης

NOVA

Εξάλλου σε χρόνο ρεκόρ έκλεισε σήμερα το πρωί η δεύτερη φάση αξιολόγησης της προσφοράς από την ελληνο-ινδική κοινοπραξία για το νέο αεροδρόμιο Καστελίου. Η επιτροπή του διαγωνισμού σε δημόσια διαβούλευση ενέκρινε σήμερα τον τεχνικό φάκελο του έργου που έχει κατατεθεί από την κοινοπραξία και μάλιστα χωρίς καμία παρατήρηση .

Σημειώνεται ότι από πολλούς αυτή η φάση χαρακτηριζόταν η πιο δύσκολη και θεωρήθηκε ότι ενδεχομένως τα τεχνικά θα μπορούσαν  να μπλοκάρουν την εξέλιξη του διαγωνισμού.

Στις 11.00 το πρωί επεγράφη και το σχετικό πρακτικό με το οποίο έκλεισε ο φάκελος των τεχνικών στοιχείων του έργου.

Μετά από αυτό η επιτροπή εισέρχεται στην εξέταση του γ’ φακέλου που είναι οικονομική προσφορά, φάκελος που θεωρείται πιο εύκολος στην εξέτασή του και εφόσον είναι μέσα στα χρηματοδοτικά όρια είναι πολύ πιθανό η έγκρισή του να ολοκληρωθεί και πριν το Πάσχα.

Mechanical Solutions

Ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου το Μάιο

Με τους ρυθμούς που εργάζεται πλέον η Επιτροπή, η εκτίμηση που υπάρχει είναι ότι μέσα στο Μάιο θα έχουν προχωρήσει στην προσωρινή ανακήρυξη του αναδόχου στη συγκεκριμένη κοινοπραξία , η οποία φέρει την ονομασία «Αριάδνη» και μάλιστα ενδέχεται μέσα στο Μάιο ο υπουργός Υποδομών να έχει υπογράψει και την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου γεγονός που θα καθιστέ πλέον το εταιρικό σχήμα σε θέση απόκτησης και νομικών ερεισμάτων.

Ακολούθως η κοινοπραξία οφείλει να φέρει το χρηματοδοτικό πακέτο και το επόμενο στάδιο είναι να κλείσει η σύμβαση παραχώρηση αφού πρώτα η ελληνική κυβέρνηση λάβει τη σχετική έγκριση από την ΕΕ για τη χρηματοδότηση με 220 εκατομμύρια ευρώ από την Ευρωπαϊκή τράπεζα Επενδύσεων.

Μόλις συμβεί αυτό η σύμβαση έρχεται για κύρωση στη Βουλή και η Επιτροπή του Διαγωνισμού εκτιμά ότι σε ένα χρόνο ακριβώς από την προσωρινή ανακήρυξη του αναδόχου, ο ανάδοχος θα έχει εγκατασταθεί στο αεροδρόμιο Καστελίου για να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του.

Δείτε το πρακτικό ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης καθώς και Μελέτη, Κατασκευή και Χρηματοδότηση των Οδικών του Συνδέσεων»

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΙΙ (Αξιολόγησης Τεχνικής Προσφοράς)

I.       1.       Με τις υπ΄ αρ. πρ. ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/ΑΚ/Φ27/9550/29-09-2016  και ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/ΑΚ/Φ27/ 11017/ 25-10-2016 Υπουργικές Αποφάσεις συγκροτήθηκε η Επιτροπή για τη Διενέργεια του Διαγωνισμού για την ανάθεση του Έργου: «Μελέτη – Κατασκευή, Χρηματοδότηση – Λειτουργία Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης και Μελέτη – Κατασκευή και Χρηματοδότηση των Οδικών του Συνδέσεων», αποτελούμενη από τους:

  1. Μαλατέστα Ιωάννη ΠΕ Μηχ/κών με Α΄ β Προϊστάμενο στο Τμήμα Κατασκευής Έργων Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) της ΕΥΔΕ Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης Κεντρικής & Δυτικής Ελλάδος, ως Πρόεδρο της Επιτροπής,
  2. Πεφάνη Ελένη ΠΕ Μηχ/κών με Β΄β της ΕΥΔΕ Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης Πελοποννήσου και Βορείου Ελλάδος, ως τακτικό μέλος
  3. Καπετανάκη Μιχαήλ ΠΕ Μηχ/κών με Α΄β της Δ/νσης Προγραμματισμού Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης, ως τακτικό μέλος
  4. Χριστόπουλο Ιωαν. – Παν. ΠΕ Μηχ/κών με Β΄β της ΕΥΔΕ Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης Πελοποννήσου και Βορείου Ελλάδος, ως τακτικό μέλος
  5. Ψευδό Γεώργιο, ΠΕ7 Πολιτικών Μηχανικών με Α΄β, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ως τακτικό μέλος
  6. Λύκου Καλλιόπη, ΠΕ5 Οικονομικών με Α΄β, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ως τακτικό μέλος
  7. Φώλα Μιχαήλ, Πολιτικό Μηχανικό, εκπρόσωπο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, ως τακτικό μέλος
  8. Σίψα Αθανάσιο Μηχανολόγο Υπομηχανικό εκπρόσωπο του Συνδέσμου Τεχνικών Εταιριών Ανωτέρων Τάξεων, ως τακτικό μέλος
  9. Καλογεράκη Ζαχαρία, Δήμαρχο Δήμου Μινώα Πεδιάδας, εκπρόσωπο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, ως τακτικό μέλος

Αναπληρωματικά Μέλη της Επιτροπής ορίσθηκαν οι:

    1. Καλοφωλιά Ευγενία  ΠΕ Μηχ/κών με Α΄ β Προϊσταμένη στο Τμήμα Κατασκευής Έργων Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα  & κλάδου Λεύκτρο – Σπάρτη της ΕΥΔΕ Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης Πελοποννήσου και Βορείου Ελλάδος, ως αναπληρώτρια του Πρόεδρου
    2. Ασημίνα Πολίτου ΠΕ Μηχ/κών με Α΄β της ΕΥΔΕ Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης Κεντρικής & Δυτικής Ελλάδος, ως αναπληρωματικό μέλος των με στοιχεία αρίθμησης (2), (3) και (4) μελών της Επιτροπής
    3. Κοτορλός Κωνσταντίνος ΠΕ Μηχ/κών με Α΄β της ΕΥΔΕ Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης Κεντρικής & Δυτικής Ελλάδος, ως αναπληρωματικό μέλος των με στοιχεία αρίθμησης (2), (3) και (4) μελών της Επιτροπής
    4. Νικόλαος Γαβρίλης ΠΕ Μηχ/κών  με Α΄β της της ΕΥΔΕ Κατασκευής Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης Πελοποννήσου και Βορείου Ελλάδος, ως αναπληρωματικό μέλος των με στοιχεία αρίθμησης (2), (3) και (4) μελών της Επιτροπής
    5. Κωνσταντίνα Χρυσικοπούλου, ΠΕ7 Πολιτικών Μηχανικών με Β΄β, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ως αναπληρωματικό μέλος των με στοιχεία αρίθμησης (5) και (6) μελών της Επιτροπής
    6. Γεώργιος Κουρτέσας, ΤΕ5 Πολιτικών Δομικών Έργων με Α΄β, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ως αναπληρωματικό μέλος των με στοιχεία αρίθμησης (5) και (6) μελών της Επιτροπής
    7. Καρύθρακα Καλλιόπη, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, εκπρόσωπος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, ως αναπληρωματικό μέλος του με στοιχεία αρίθμησης (7) μέλους της Επιτροπής
    8. Κωνσταντινίδης Δημήτριος Πολιτικός Μηχανικός, εκπρόσωπος του Συνδέσμου Τεχνικών Εταιριών Ανωτέρων Τάξεων, ως αναπληρωματικό μέλος του με στοιχεία αρίθμησης (8) μέλους της Επιτροπής
    9. Λυγερός Ηλίας, Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ηρακλείου εκπρόσωπος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, ως αναπληρωματικό μέλος του με στοιχεία αρίθμησης (9) μέλους της Επιτροπής
  1. Το έργο της παρούσας Επιτροπής και οι διαδικασίες ολοκλήρωσής του περιγράφονται στα άρθρα της σχετικής Διακήρυξης για την ανάθεση του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης καθώς και Μελέτη, Κατασκευή και Χρηματοδότηση των Οδικών του Συνδέσεων», όπως αυτή τροποποιήθηκε και εγκρίθηκε με τις υπ΄ αρ. πρ.                                    ΕΠΠ/ ΑΚ/ Φ1.1./ οικ1524/ 14 – 05 – 2014,       ΕΠΠ/ ΑΚ/ Φ1.1./ οικ4772/ 12 – 08 – 2014, ΚΕΣΠΠΕ&ΒΕ/ΑΚ/Φ1.1/οικ8804/10-11-2014,  ΚΕΣΠΠΕ&ΒΕ/ΑΚ/Φ1.1/οικ10471/12-12-2014, ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/ΑΚ/Φ1.1/379/16-01-2015, ΕΠΠ-ΒΕ/Φ1.1/οικ2801/24-03-2015, ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/Φ1.1/οικ6058/29-6-2015, ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/Φ1.1/οικ7432/24-8-2015, ΕΠΠ-ΒΕ /Γ/Φ1.1/οικ10444/01-12-2015,   ΕΠΠ-ΒΕ /Γ/ ΑΚ/Φ1.1/1611/16-02-2016,     ΕΠΠ-ΒΕ /Γ/ ΑΚ/Φ1.1/4238/25-04-2016, ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/ΑΚ/Φ1.1/οικ5825/10-06-2016  και ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/ΑΚ/Φ1.1/9548/29-09-2016 Υπουργικές Αποφάσεις, ενώ η Επιτροπή συνεδριάζει σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας.

II.       1.      Κατά την Ημερομηνία Υποβολής Προσφορών την 27-10-2016 συνήλθε η Επιτροπή Διαγωνισμού (Ε.Δ.) σε δημόσια συνεδρίαση  και παρέλαβε την Προσφορά που κατατέθηκε στο πρωτόκολλο της Δημοπρατούσας Αρχής από τον Διαγωνιζόμενο με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – GMR Airports Limited» και με διακριτικό τίτλο «ARIADNE AIRPORT GROUP».

2.       Μετά την καταγραφή των επιμέρους φακέλων της Προσφοράς  η Επιτροπή Διαγωνισμού προχώρησε στην  αποσφράγιση του Φακέλου Α΄ (ΦΑΚΕΛΟΣ «Δικαιολογητικών Συμμετοχής και Επάρκειας»-Πρωτότυπο) του Διαγωνιζομένου και τον έλεγχο του περιεχομένου του και διαπίστωσε, σύμφωνα με το από 06-03-2017 Πρακτικό της,  ότι : «Ο Διαγωνιζόμενος με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – GMR Airports Limited» και με διακριτικό τίτλο «ARIADNE AIRPORT GROUP» που υπέβαλε εμπρόθεσμα Προσφορά για την ανάθεση του Έργου: «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης καθώς και Μελέτη, Κατασκευή και Χρηματοδότηση των Οδικών του Συνδέσεων», γίνεται αποδεκτός στην περαιτέρω διαδικασία του Διαγωνισμού, δεδομένου ότι καλύπτει όλες τις επί ποινή αποκλεισμού και μη απαιτήσεις της Διακήρυξης.».

3.       Με το υπ΄ αρ. πρ. ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/ΑΚ/Φ27/οικ2394/09-03-2017 έγγραφο του Προέδρου της Επιτροπής Διαγωνισμού κοινοποιήθηκε το Πρακτικό Ι στο νόμιμο εκπρόσωπο του  Διαγωνιζόμενου Ομίλου.

4.        Με το από 09-03-2017 (αρ. πρ. εισερχομένου της Υπηρεσίας 2402/09-03-2017) έγγραφο του Προέδρου της Επιτροπής Διαγωνισμού, υποβλήθηκε το ανωτέρω από 06-03-2017 Πρακτικό Ι της Επιτροπής Διαγωνισμού, στη Δημοπρατούσα Αρχή προκειμένου να διαβιβαστεί στην Αναθέτουσα Αρχή, σύμφωνα με την με την παράγραφο 25.5 της Διακήρυξης, προς έγκριση του αποτελέσματος της διαδικασίας αξιολόγησης του Φακέλου Α’.

5.      Με την από 09-03-2017 (αρ. πρ. εισερχομένου της Υπηρεσίας 2401/09-03-2017) έγγραφη δήλωσή του ο νόμιμος εκπρόσωπος του Διαγωνιζόμενου Ομίλου παραιτήθηκε από το δικαίωμα υποβολής αντιρρήσεων κατά του Πρακτικού Ι της Επιτροπής Διαγωνισμού.

6.      Με την με αρ. ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/Φ27/2591/13-03-2017 Απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών εγκρίθηκε το Πρακτικό Ι της Επιτροπής Διαγωνισμού.

7.      Με το υπ΄ αρ. πρ. ΕΠΠ-ΒΕ/Γ/ΑΚ/Φ27/2609/14-03-2017 έγγραφο  του Προέδρου της Επιτροπής προσκλήθηκαν όλα τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη της καθώς και οι εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι της Διαγωνιζόμενης Ένωσης Προσώπων προκειμένου να παραστούν την 16η -03-2017 στην δημόσια συνεδρίαση, για την αποσφράγιση του Φακέλου Β’ (Τεχνικής Προσφοράς), συμφώνα  με τα οριζόμενα στο άρθρο 26.1 της Διακήρυξης.

III.       1.      Η Ε.Δ. συνεδρίασε στις 16-03-2017 προκειμένου να προχωρήσει στην αποσφράγιση του Φακέλου Β΄ της Προσφοράς (Πρωτότυπο). Ο Φάκελος Γ΄ (Οικονομικής Προσφοράς) παρέμεινε σφραγισμένος στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της Υπηρεσίας, όπου η Ε.Δ. έχει τοποθετήσει το σύνολο των φακελων της Προσφοράς  .

2.        Κατά την ως άνω συνεδρίαση, στη οποία ήταν παρών και εκπρόσωπος του Διαγωνιζομένου, η Ε.Δ. ξεκίνησε την διαδικασία μονογραφής των αριθμημένων σελίδων του Φακέλου Β΄ (Τεχνικής Προσφοράς-Πρωτότυπο) με ταυτόχρονο έλεγχο της συνεχούς της αρίθμησής του και της πληρότητά του, σύμφωνα με τα άρθρα 22 και  26.1 της Διακήρυξης.

3.      Στη συνέχεια ο Πρόεδρος της Ε.Δ. κήρυξε την λήξη της δημόσιας συνεδρίασης αποσφράγισης του Φακέλου Β΄ της Προσφοράς και ενημέρωσε τον εκπρόσωπο του Διαγωνιζομένου ότι ο περαιτέρω έλεγχός του καθώς και η αξιολόγηση των κριτηρίων, θα γίνει σε επόμενες μη δημόσιες συνεδριάσεις της Επιτροπής, σύμφωνα με τις παραγράφους 26.4 έως 26.7 της Διακήρυξης.

IV.       1.       Η Ε.Δ. συνήλθε σε μη δημόσιες συνεδριάσεις στις 21-03-2017, 23-03-2017, 28-03-2017  και 30-03-2017, σε έκαστη περίπτωση  μετά από σχετική πρόσκληση του Προέδρου της προς τα μέλη της για τη συνέχιση του ελέγχου και της αξιολόγησης του περιεχομένου του Φακέλου Β της υποβληθείσας  Προσφοράς.

2.        Περαιτέρω, αποφασίσθηκε στην αρχή κάθε συνεδρίασης να παρέχεται ενημέρωση προς μέλη της Ε.Δ. που τυχόν ήταν απόντα από προηγούμενη συνεδρίασή της λόγω κωλύματος, ως προς τα ουσιώδη σημεία όσων συζητήθηκαν κατά την προηγούμενη συνεδρίαση, ώστε να εξασφαλίζεται το απαιτούμενο επίπεδο ενημέρωσης.

3.       Κατά τις ανωτέρω συνεδριάσεις, που έλαβαν χώρα στα γραφεία της Δημοπρατούσας Αρχής, η Ε.Δ. ήλεγξε τη συμμόρφωση του περιεχομένου του Φακέλου Β΄ με τις Εξεταζόμενες Ελάχιστες Τεχνικές Απαιτήσεις, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 26.6 της Διακήρυξης και αξιολόγησε τα στοιχεία που σχετίζονται με τις Ελάχιστες Τεχνικές Απαιτήσεις, σύμφωνα με τη διαδικασία και τα Κριτήρια Τεχνικής Αξιολόγησης που περιγράφονται στην παράγραφο 26.7 της Διακήρυξης.

V.       1.        Κατά το πρώτο στάδιο του έλεγχου συμμόρφωσης του περιεχομένου του Φακέλου Β΄ με τις Εξεταζόμενες Ελάχιστες Τεχνικές Απαιτήσεις, διαπίστωσε ότι τα υποβληθέντα στοιχεία ικανοποιούν και καλύπτουν  πλήρως το σύνολο των Εξεταζόμενων Ελάχιστων Τεχνικών Απαιτήσεων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 26.6 της Διακήρυξης.

Συνοπτικά οι Ελάχιστες Τεχνικές Απαιτήσεις  που τέθηκαν από την Διακήρυξη σύμφωνα με το Παράρτημα 5 αυτής και οι αντίστοιχες τιμές της Τεχνικής  Προσφοράς εμφανίζονται στο κάτωθι πίνακα όπως αυτός υποβλήθηκε εκ μέρους  της Διαγωνιζόμενης Ένωσης Προσώπων κατά απαίτηση του άρθρου 22.4 της Διακήρυξης, η πιστότητα και ορθότητα  του οποίου, σε συνδυασμό με τα σχέδια και τα λοιπά στοιχεία της Τεχνικής Προσφοράς (μελέτες, σχέδια κλπ) ελέχθηκε από την Ε.Δ. :

ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΠ 2 – ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

α/α Εξεταζόμενο στοιχείο Παραπομπή ΕΤΑ ΕΤΑ Στοιχείο Τεχνικής Προσφοράς
1 Ελάχιστη Επιτρεπόμενη Επιφάνεια Αεροσταθμού 5.2.5 60.000 τετραγωνικά μέτρα 71,618 m2
2 Διαχωρισμός Αναχωρούντων ΕπιβατώνDeparting Passengers Separation 5.2.5.1.1 Υποχρεωτικός διαχωρισμός Οι Αναχωρούντες Επιβάτες  εντός Schengen διαχωρίζονται πλήρως με τους εκτός Schengen
3 Μέγιστη Επιτρεπόμενη Διανυόμενη Απόσταση Αναχωρούντων Επιβατών(Departing Passenger walking distance) 5.2.5.1.1 1.000 μέτρα 246.68 m
4 Ελάχιστα Επιτρεπόμενα Σημεία ΕλέγχουMinimum Common Use Check-in Counters 5.2.5.1.3 45 54
5 Ελάχιστα Σημεία Ελέγχου ΑσφαλείαςSecurity check points 5.2.5.1.3 15 15
6 Ελάχιστος Αριθμός Διαδρόμων Ελέγχου Διαβατηρίων Αναχωρούντων Επιβατών(Departing Passenger Passport Control Channels) 5.2.5.1.3 6 8
7 Ελάχιστες Αίθουσες Αναμονής Επιβατών  (Minimum Gate Hold Rooms) 5.2.5.1.4 12 19
α/α Εξεταζόμενο στοιχείο Παραπομπή ΕΤΑ ΕΤΑ Στοιχείο Τεχνικής Προσφοράς
8 Ελάχιστες Γέφυρες Επιβίβασης Επιβατών MARSMinimum Passenger MARS Boarding Bridges 5.2.5.1.5 5 5
9 Διαχωρισμός Αφικνούμενων Επιβατών 5.2.5.2.1 Υποχρεωτικός Διαχωρισμός Οι Αφικνούμενοι Επιβάτες  εντός Schengen διαχωρίζονται πλήρως με τους εκτός Schengen
10 Μέγιστη Επιτρεπόμενη Διανυόμενη Απόσταση Αφικνούμενων Επιβατών 5.2.5.2.1 1.000 μέτρα 186.33 m
11 Ελάχιστος Αριθμός Διαδρόμων Ελέγχου Διαβατηρίων Αφικνούμενων ΕπιβατώνMinimum Arriving Passengers Passport Control Channels 5.2.5.2.2 6 8
12 Ελάχιστοι Ιμάντες Παραλαβής ΑποσκευώνMinimum Baggage Claim Carousels 5.2.5.2.2 6 6
13 Ελάχιστος αριθμός διαδρόμων Τελωνειακού ΕλέγχουMinimum Customs  Control Channels 5.2.5.2.2 3 3
14 Ελάχιστο Μήκος Διαδρόμου κατά την Έναρξη Λειτουργίας 5.2.7.2 3.200 μέτρα 3.200 μέτρα
15 Μέγιστη Απόσταση ΤροχοδρόμησηςMaximum Taxiing Distance 5.2.7.4 5.000 μέτρα 3.850,70 μέτρα
α/α Εξεταζόμενο στοιχείο Παραπομπή ΕΤΑ ΕΤΑ Στοιχείο Τεχνικής Προσφοράς
16 Ελάχιστο Μήκος Υποχρεωτικού Τροχόδρομου κατά την Έναρξη ΛειτουργίαςMinimum Mandatory Taxiway Length 5.2.7.4 Ισομήκης με το Διάδρομο 3.391 μέτρα
17 Ελάχιστος Αριθμός Συνδετήριων ΤροχόδρομωνMinimum Connecting Taxiways 5.2.7.4.1 8 8
18 Ελάχιστος Αριθμός Συνδετήριων Εξόδων Υψηλής Ταχύτητας προς Βορρά Minimum High Speed Exits to the North 5.2.7.4.2 2 2
19 Ελάχιστος Αριθμός Συνδετήριων Εξόδων Υψηλής Ταχύτητας προς Νότο Minimum High Speed Exits to the South 5.2.7.4.2 1 1
20 Ελάχιστος Αριθμός Τροχόδρομων Αναμονής Αεροσκαφών σε κάθε άκρο του Υποχρεωτικού Τροχόδρομου, με πρόσβαση στον Διάδρομο Minimum Sequencing Bays at each end of the Mandatory taxiway, with access to the Runway 5.2.7.4.3 Ένας σε κάθε άκρο του Υποχρεωτικού Τροχόδρομου, με πρόσβαση στον Διάδρομο Ένας σε κάθε άκρο του Υποχρεωτικού Τροχόδρομου, με πρόσβαση στον Διάδρομο
21 Συνδετήριοι Τροχόδρομοι με το Στρατιωτικό ΑεροδρόμιοMinimum Cross Taxiways 5.2.7.4.4 2 2
α/α Εξεταζόμενο στοιχείο Παραπομπή ΕΤΑ ΕΤΑ Στοιχείο Τεχνικής Προσφοράς
22 Ελάχιστη Δυναμικότητα Πίστας σε Θέσεις Power in – Power OutMinimum Apron Power In – Power Out Capacity 5.2.7.5.2 25 27
23 Όρια Κατασκευής Αεροδρομίου 5.2.8 Κατασκευή του Αεροδρομίου (περιλαμβανομένων όλων των κύριων και βοηθητικών συστημάτων και εγκαταστάσεων του καθώς και των επεκτάσεων αυτού)  εντός των ορίων της Ζώνης Λειτουργίας Αεροδρομίου Το προτεινόμενο αεροδρόμιο και οι επεκτάσεις του είναι μέσα στα όρια απαλλοτριώσεων
24 Όρια  Οδικού Δικτύου Σύνδεσης 22.5 Κατασκευή του Οδικού Δικτύου Σύνδεσης εντός των Ορίων Εκτέλεσης του Έργου, όπως αυτά εμφαίνονται και ορίζονται στις οριζοντιογραφίες Ο1 Ο.Ε., Ο2 Ο.Ε., Ο3 Ο.Ε., Ο4 Ο.Ε., Ο5 Ο.Ε., Ο6 Ο.Ε., Ο7 Ο.Ε. της Προωθημένης Αναγνωριστικής Μελέτης επί ορθοφωτοχάρτου και  Ο1-1 Ο.Ε. (αφορά τροποποίηση τμήματος του σχεδίου Ο1 Ο.Ε. σύμφωνα με το άρθρο 6.1.2 της Ε.Σ.Υ.) Όλα τα οδικά έργα αναπτύσσονται μέσα στα όρια του έργου όπως ορίστηκαν από την Υπηρεσία

      2.        Κατά το δεύτερο στάδιο η Ε.Δ. αξιολόγησε τα στοιχεία του Φακέλου Β΄, σύμφωνα με τη διαδικασία και τα Κριτήρια Τεχνικής Αξιολόγησης των Επαρκών Τεχνικών Προσφορών, που περιγράφονται στην παράγραφο 26.7 της Διακήρυξης.

      3.        Συνοπτικά τα αποτελέσματα της αξιολόγησης και της βαθμολόγησης των στοιχείων του Φακέλου Β΄ από την εφαρμογή των Κριτηρίων Τεχνικής Αξιολόγησης  εμφανίζονται στους κάτωθι πίνακες :

(i)      Κριτήριο ΤΚ1: Θέσεις Στάθμευσης εμπορικών αεροσκαφών τύπου Αυτόνομης Προσέγγισης & Απομάκρυνσης («Θέσεις Power In – Power Out») στην Πίστα (Apron)

Σύμφωνα με την παράγραφο 26.7.4 (i) ο βαθμός του Διαγωνιζόμενου θα προκύψει από τον συνολικό αριθμό Θέσεων Power In – Power Out εμπορικών αεροσκαφών (Κατηγορίες C, D, E του ICAO) του  Σχεδίου Χωρητικότητας Πίστας και τα στοιχεία του πίνακα ΤΠ2 του Παραρτήματος 6  που περιλαμβάνεται συμπληρωμένος στην Τεχνική Έκθεση του Φακέλου Β΄.

Στοιχείο Αριθμός Θέσεων
Αριθμός Θέσεων Στάθμευσης τύπου Power In – Power Out για εμπορικά αεροσκάφη Κατηγορίας C 27
Αριθμός Θέσεων Στάθμευσης τύπου Power In – Power Out για εμπορικά αεροσκάφη Κατηγορίας D 0
Αριθμός Θέσεων Στάθμευσης τύπου Power In – Power Out για εμπορικά αεροσκάφη Κατηγορίας E 0
Αριθμός Θέσεων Στάθμευσης τύπου Power In – Power Out που μπορούν να εξυπηρετήσουν ένα (1) εμπορικό Αεροσκάφος Κατηγορίας Ε ή εναλλακτικά δύο (2) εμπορικά αεροσκάφη Κατηγορίας C 6

Ήτοι ο βαθμός του Διαγωνιζόμενου προκύπτει:

[j]=  1 x 27 +  1,3 x 0 +  1,7 x 0 + 2,2 x 6 = 27 + 0 + 0 + 13,20 = 40,20

Κατά συνέπεια ο Βαθμός Κλίμακας Διαγωνιζόμενου[j] στο Κριτήριο ΤΚ1, («ΒΚΔΤΚ1[j]») υπολογίζεται ως εξής :

Βαθμός Κλίμακας Διαγωνιζόμενου[j] (ΒΚΔΤΚ1[j])=   = 40.20 =1
40.20

O Βαθμός Κλίμακας Διαγωνιζόμενου[j] στο Κριτήριο ΤΚ1 ισούται με ένα (1) καθώς ο μεγαλύτερος βαθμός στο Κριτήριο ΤΚ1 που έλαβε Διαγωνιζόμενος ταυτίζεται με τον βαθμό του μοναδικού Διαγωνιζόμενου.

(ii)      Κριτήριο ΤΚ2: Απόσταση Τροχοδρόμησης Αεροσκαφών

Σύμφωνα με την παράγραφο 26.7.4 (ii) ο Βαθμός του Διαγωνιζόμενου θα προκύψει από τα στοιχεία του  Σχεδίου Γενικής Διάταξης Αεροδρομίου και τον πίνακα ΤΠ1 του Παραρτήματος 6  που περιλαμβάνεται συμπληρωμένος στην Τεχνική Έκθεση του Φακέλου Β΄.

Στοιχείο Απόσταση τροχοδρόμησης σε m
Συνολική Απόσταση Τροχοδρόμησης των 33 Θέσεων Στάθμευσης προς Σημείο Έναρξης Απογείωσης προς Βορρά 34.280,73
Συνολική Απόσταση Τροχοδρόμησης των 33 Θέσεων Στάθμευσης προς Σημείο Έναρξης Απογείωσης προς Νότο 101.685,21

Ήτοι ο βαθμός του Διαγωνιζόμενου προκύπτει:

[j] = (34.280,73 / 33) x 0,78 + (101.685,21 / 33) x 0,22 = 1038,81 x 0,78 +3.081,37 x 0,22 = 810,27 + 677,90 = 1.488,17

Κατά συνέπεια ο Βαθμός Κλίμακας Διαγωνιζόμενου[j] στο Κριτήριο ΤΚ2 («ΒΚΔΤΚ2[j]») υπολογίζεται ως εξής :

Βαθμός Κλίμακας Διαγωνιζόμενου[j] (ΒΚΔΤΚ2[j]) =   = 1.488,17 =1
1.488,17

O Βαθμός Κλίμακας Διαγωνιζόμενου[j] στο Κριτήριο ΤΚ2 ισούται με ένα (1) καθώς ο μεγαλύτερος βαθμός στο Κριτήριο ΤΚ2 που έλαβε Διαγωνιζόμενος ταυτίζεται με τον βαθμό του μοναδικού Διαγωνιζόμενου.

(iii)      Κριτήριο ΤK3: Μέγιστη Απόσταση Διάνυσης Επιβατών από και προς χώρες Schengen κατά τις διαδικασίες Αναχώρησης και Άφιξης

Σύμφωνα με την παράγραφο 26.7.4 (iii) ο Βαθμός του Διαγωνιζόμενου θα προκύψει από τα στοιχεία του  Σχεδίου Διευκόλυνσης Επιβατών και τον πίνακα ΤΠ2 του Παραρτήματος 6  που περιλαμβάνεται συμπληρωμένος στην Τεχνική Έκθεση του Φακέλου Β΄.

Στοιχείο Απόσταση σε m
Απόσταση Α1 30,68
Απόσταση Α2 57,17
Απόσταση Α3 25,32
Απόσταση Α4 13,97
Απόσταση Α5 119,54
Μέγιστη απόσταση για τους αναχωρούντες επιβάτες προορισμών ζώνης Schengen 246,68
Στοιχείο Απόσταση σε m
Απόσταση Α6 114,02
Απόσταση A7 41,48
Απόσταση Α8 30,83
Μέγιστη απόσταση για τους αφικνούμενους επιβάτες από προορισμούς ζώνης Schengen 186,33

Ήτοι ο βαθμός του Διαγωνιζόμενου προκύπτει:

[j]= [(30,68+57,17+25,32+13,97+119,54)+(114,02+41,48+30,83)]/2= 433,01/2= 216,51

Κατά συνέπεια ο Βαθμός Κλίμακας Διαγωνιζόμενου[j] στο Κριτήριο ΤΚ2 («ΒΚΔΤΚ3[j]») υπολογίζεται ως εξής :

Βαθμός Κλίμακας Διαγωνιζόμενου[j] (ΒΚΔΤΚ3[j]) =   = 216,51 =1
216,51

O Βαθμός Κλίμακας Διαγωνιζόμενου[j] στο Κριτήριο ΤΚ3 ισούται με ένα (1) καθώς ο μεγαλύτερος βαθμός στο Κριτήριο ΤΚ3 που έλαβε Διαγωνιζόμενος ταυτίζεται με τον βαθμό του μοναδικού Διαγωνιζόμενου.

4.      Εν συνεχεία, η Ε.Δ υπολόγισε τη Βαθμολογία Τεχνικής Αξιολόγησης του Διαγωνιζόμενου[j]ΒΤΑΔ[j]»] αθροίζοντας τους Σταθμισμένους Βαθμούς Κλίμακας του Διαγωνιζομένου[j] στα επιμέρους Κριτήρια Τεχνικής Αξιολόγησης, με βάση τον συντελεστή βαρύτητας κάθε Κριτηρίου Τεχνικής Αξιολόγησης, όπως αυτός καθορίζεται στον Πίνακα Στάθμισης Κριτηρίων Τεχνικής Αξιολόγησης της παραγράφου 26.7.5. της Διακήρυξης, εφαρμόζοντας τον τύπο της παραγράφου 26.7.6 της Διακήρυξης ως εξής:

Βαθμολογία Τεχνικής Αξιολόγησης Διαγωνιζόμενου[j] (ΒΤΑΔ[j]) =  x  100  =  (0,35 x 1 + 0,35 x 1 + 0,30 x 1) x 100 = 1 x 100 = 100

Η Βαθμολογία Τεχνικής Αξιολόγησης του Διαγωνιζομένου[j] ισούται με  εκατό (100) διότι  η προσφορά του ήταν η μοναδική με αποτέλεσμα να λάβει τον μεγαλύτερο βαθμό σε όλα τα  Κριτήρια.

VΙ.       1.      Εν συνεχεία, η Ε.Δ. συνήλθε σε συνεδρίαση στις 04-04-2017, κατόπιν πρόσκλησης του Προέδρου της προς τα μέλη της Ε.Δ. για τη διαμόρφωση οριστικής γνώμης κατόπιν της εξέτασης και αξιολόγησης των στοιχείων του Φάκελου Β΄ της Προσφοράς της Διαγωνιζόμενης Ένωσης Προσώπων. Κατά την εν λόγω συνεδρίαση της Ε.Δ. έλαβαν μέρος τα όλα τακτικά μέλη της Ε.Δ. Τα μέλη της Ε.Δ. που ήταν τυχόν απόντα σε προηγούμενες συνεδριάσεις δηλώνουν ότι ενημερώθηκαν πλήρως κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης ως προς τα ουσιώδη σημεία των συζητήσεων που διημείφθησαν κατά τις εν λόγω προηγούμενες συνεδριάσεις.

2      Κατόπιν τούτων, η Ε.Δ., λαμβάνοντας υπόψη:

α)      Τα υποβληθέντα στοιχεία του Φακέλου Β΄ της Προσφοράς της Διαγωνιζομένης Ένωσης Προσώπων,

β)      Τους όρους της Διακήρυξης και ιδίως τις διατάξεις των άρθρων 22 και 26 της Διακήρυξης.

ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ :

1. Την πληρότητα, σύμφωνα με τους όρους του άρθρου 22 της Διακήρυξης, του Φακέλου Β΄ της Προσφοράς της Διαγωνιζόμενης Ένωσης Προσώπων με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – GMR Airports Limited».

2. Τη συμμόρφωση του περιεχομένου του Φακέλου Β΄ της υποβληθείσας Προσφοράς με κάθε μία από τις ΕξεταζόμενεςΕλάχιστες Τεχνικές Απαιτήσεις του Τμήματος 5.3 του Παραρτήματος 5 της παρούσας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 26.6 της Διακήρυξης,  δεδομένου ότι από τα υποβληθέντα στοιχεία της  Τεχνικής Προσφοράς, προκύπτει ότι η Διαγωνιζόμενη Ένωση Προσώπων καλύπτει πλήρως το σύνολο των Εξεταζόμενων Ελάχιστων Τεχνικών Απαιτήσεων και συγκεκριμένα:

2,1,      Υπερτερεί των ζητούμενων κατά την Διακήρυξη Ελάχιστων Τεχνικών Απαιτήσεων σε δέκα (10) από αυτές.

2.2.      Καλύπτει πλήρως τα ζητούμενα κατά την Διακήρυξη στις υπόλοιπες δεκατέσσερεις (14) Ελάχιστες Τεχνικές Απαιτήσεις.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΩΝΓΝΩΜΟΔΟΤΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ ΟΤΙ:

Ο Φακέλος Β΄ (Τεχνικής Προσφοράς) του Διαγωνιζόμενου με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – GMR Airports Limited» και με διακριτικό τίτλο «ARIADNE AIRPORT GROUP» που υπέβαλε με την Προσφορά του για την ανάθεση του Έργου: «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης καθώς και Μελέτη, Κατασκευή και Χρηματοδότηση των Οδικών του Συνδέσεων», γίνεται αποδεκτός στην περαιτέρω διαδικασία του Διαγωνισμού, δεδομένου ότι τα στοιχεία της Τεχνικής Προσφοράς του καλύπτουν τα «Υποχρεωτικά Στοιχεία Υποβολής» του άρθρου 22 της Διακήρυξης και ικανοποιούν κάθε μία από τις Εξεταζόμενες Ελάχιστες Τεχνικές Απαιτήσεις του Τμήματος 5.3 του Παραρτήματος 5 της Διακήρυξης.

Ύστερα από τα παραπάνω η Επιτροπή Διαγωνισμού (Ε.Δ.) συνέταξε σύμφωνα με το άρθρο 26.8 της Διακήρυξης και υπέγραψε το παρόν Πρακτικό ΙΙ, όπως φαίνεται παρακάτω, σε πέντε (5) όμοια πρωτότυπα.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button