L Maris

Europlan
KOSA
ΚΡΗΤΗ

Ποιους …ακριβώς Διευθυντές, εκπροσωπείτε, κα Σηφαντωνάκη;

Ερώτημα από τους Διευθυντές και Προϊστάμενους των Σχολικών Μονάδων Α'θμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Με όλο τον σεβασμό, αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε την έντονη διαφωνία μας με την πρόσφατη τοποθέτησή σας σχετικά με την κατάσταση στα σχολεία. Δυστυχώς, η πραγματικότητα που βιώνουμε καθημερινά απέχει πολύ από την ιδανική εικόνα που παρουσιάσατε.

Οι καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, όπως η έλλειψη πόρων και η υπερφόρτωση των υποχρεώσεών μας, αποτελούν σημαντικά ζητήματα που δε μπορούν να παραβλεφθούν. Συγκεκριμένα, η διαχείριση των οικονομικών και η χρηματοδότηση δεν έχουν γίνει στο σωστό χρόνο και με την απαραίτητη  ταχύτητα, γεγονός που επιβαρύνει ακόμα περισσότερο την καθημερινή μας λειτουργία. Απόδειξη της δύσκολης αυτής κατάστασης αποτελεί και η σχετική αλληλογραφία των σχολείων της πρωτοβάθμιας με τον Δήμο Αγίου Νικολάου, οι τηλεφωνικές επικοινωνίες με τους αρμόδιους αντιδημάρχους και βέβαια τους υπαλλήλους του δήμου. Ελλιπής ενημέρωση και καθυστερήσεις σε ό,τι αφορά στην πάγια προκαταβολή, αλλά και ανακρίβειες και αιχμές για τη λειτουργία των καταργημένων πλέον σχολικών επιτροπών.

Για να σας βοηθήσουμε, σας υπενθυμίζουμε ότι οι συνάδελφοί σας, Διευθυντές/ντριες και Προϊσταμένες απορρόφησαν όλα τα κονδύλια που τους διατέθηκαν από τις Σχολικές Επιτροπές για τις ανάγκες των σχολείων τους. Σας υπενθυμίζουμε ότι οι Σχολικές Επιτροπές δεν καταργήθηκαν γιατί δεν ήταν λειτουργικές, το αντίθετο. Άλλωστε σε μεγαλύτερους Δήμους υφίστανται και ίσως θα έπρεπε να διεκδικήσουμε την επαναφορά τους. Σας υπενθυμίζουμε ότι τα πολυθέσια σχολείο έλαβαν 500 € πάγια, αντί των 1.000 € που τους αναλογούν. Σας υπενθυμίζουμε ότι σε όμορους Δήμους η μετάβαση υπήρξε ομαλότερη. Σας υπενθυμίζουμε ότι τα σχολεία της πρωτοβάθμιας διαφέρουν από τα σχολεία της δευτεροβάθμιας σε ό,τι αφορά τις ανάγκες και την κάλυψη αυτών.

NOVA

(εδώ ταιριάζει ότι για παράδειγμα δεν μπορούμε να βάζουμε λίγο σταράκι για μυοκτονία, όπως είχε αναφέρει η ίδια η κ. Σηφαντωνάκη, στην πρώτη συνάντηση με τους αντιδημάρχους τον Σεπτέμβρη, γιατί εκτός από ποντικούς πρόσβαση θα έχουν και οι μικροί μαθητές και οι μικρές μαθήτριες)

Κατά την περίοδο αυτή, οι Διευθυντές και Προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να διαχειριστούν πολύπλοκες διαδικασίες μέσα σε λίγες μόνο μέρες. Οι ανάγκες είναι πολλές και ο χρόνος περιορισμένος. Ποια ακριβώς ώρα θα μπορέσει ένας Διευθυντής να απουσιάσει για να εξοπλίσει το σχολείο, να διεκπεραιώσει τις διαδικασίες με την τράπεζα, να λύσει το παζλ των επιλέξιμων και μη δαπανών και της πάγιας προκαταβολής, ενώ ταυτόχρονα εκπληρώνει τα διδακτικά του καθήκοντα; Στα ολιγοθέσια σχολεία, η κατάσταση είναι ακόμη πιο δύσκολη.

Mechanical Solutions

Αν στο δικό σας σχολείο όλα είναι καλά, δεν έχετε ελλείψεις και έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με τη διαχείριση των οικονομικών σε λίγες μόνο μέρες, ανήκετε στη μειοψηφία και μπράβο σας. Μην τοποθετείστε όμως εκ μέρους όλων μας, χωρίς να γνωρίζετε και χωρίς να έχετε μιλήσει με όλους.

Και μέσα σε όλα αυτά, να προσθέσουμε τις ασαφείς και μπερδεμένες οδηγίες, τις οδηγίες του αρμόδιου αντιδημαρχου που συγκρούονται με εκείνες της υπηρεσίας και που, για άλλη μια φορά, αναγκάζουν τους Δντες να βρουν λύση σε ένα πρόβλημα, ώρες σαφές πλαίσιο…

Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τις προκλήσεις αυτές ανοιχτά και να εργαστούμε από κοινού για να βελτιώσουμε την κατάσταση προς όφελος των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών μας.

Συναδελφικά και πάντα με εκτίμηση,

Διευθυντές και Προϊστάμενοι Σχολικών Μονάδων Α’θμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button