Είναι ενδεικτικό ότι στη Google συγκεντρώνει μόλις 2,7 αστέρια με τα σχόλια μέχρι σήμερα να ξεπερνούν τις 20 χιλιάδες, εκ των οποίων η πλειονότητα κάνει λόγο για τριτοκοσμικές συνθήκες.
Το αεροδρόμιο μιας πόλης αποτελεί την πρώτη αλλά και την τελευταία εικόνα για έναν επισκέπτη. Επομένως, η αρνητική εμπειρία σε έναν τέτοιο χώρο, ο οποίος ουσιαστικά “υποδέχεται” ή “αποχαιρετά” τους ταξιδιώτες μπορεί να λειτουργήσει επιβαρυντικά στη συνολική ανάμνηση πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας σε διεθνείς αφίξεις.
Ο λόγος για τον διεθνή αερολιμένα Ηρακλείου “Νίκος Καζαντζάκης”, ο οποίος σταθερά εδώ και αρκετά χρόνια συγκαταλέγεται ανάμεσα στα χειρότερα της Ευρώπης με βάση τις κριτικές Ελλήνων και ξένων επιβατών, που έτυχε να διακινηθούν μέσω του συγκεκριμένου αεροδρομίου σε κάποιο τους ταξίδι στην Κρήτη, αναφέρει το capital.gr.
Είναι ενδεικτικό ότι στη Google συγκεντρώνει μόλις 2,7 αστέρια με τα σχόλια μέχρι σήμερα να ξεπερνούν τις 20 χιλιάδες, εκ των οποίων η πλειονότητα κάνει λόγο για τριτοκοσμικές συνθήκες για τις οποίες αισθάνονται ντροπή, για απαρχαιωμένες εγκαταστάσεις, αποπνικτική ατμόσφαιρα…θερμοκηπίου λόγω της έλλειψης ή υπολειτουργίας των κλιματιστικών καθώς και για βρώμικες τουαλέτες χωρίς χαρτί και σαπούνι ενώ στο χώρο του αεροδρομίου έχουν αποθανατιστεί να περιφέρονται μέχρι και αδέσποτες γάτες.
Πληθώρα αρνητικών κριτικών
“Αποπνικτική ατμόσφαιρα, βρωμιά παντού! “
“Αυτό δεν είναι αεροδρόμιο, αλλά στρατόπεδο συγκέντρωσης τουριστών”
“Τραγικές στιγμές. Μεγάλη ταλαιπωρία, εκατοντάδες ανθρώπων όρθιοι για ώρες, καθίσματα ούτε για δείγμα. Νομίζω ένα από τα χειρότερα αεροδρόμια που έχουμε “.
“Πολύ βρώμικο, χωρίς κλιματισμό, οι τουαλέτες μυρίζουν, παντού σκουπίδια – και στο πάτωμα και στα τραπεζάκια. Φαίνεται παρατημένο”.
“Άθλιο κακό συντηρημένο, πολύ άσχημη εικόνα για το ομορφότερο νησί της Ελλάδας, θα έλεγα ντροπή μας!!!”
Τα παραπάνω σχόλια είναι μόνο ένα ελάχιστο δείγμα από τις πρόσφατες αρνητικές κριτικές που έχουν αφήσει ορισμένοι ταξιδιώτες, οι οποίοι σε αρκετές περιπτώσεις ανεβάζουν και φωτογραφίες, οι οποίες επιβεβαιώνουν την αλήθεια των λεγομένων τους.
Είναι προφανές ότι η δυναμικότητα του αεροδρομίου του Ηρακλείου δεν μπορεί να ανταποκριθεί στον ολοένα και αυξανόμενο όγκο επιβατών που διακινούνται ετησίως και αυτές, άλλωστε, τις μεγάλες ανάγκες θα έρθει να καλύψει το υπό κατασκευή αεροδρόμιο στο Καστέλι, το οποίο εκτιμάται ότι θα τεθεί σε λειτουργία σε χρονικό ορίζοντα τριετίας.
Επιπλέον, είναι λογικό το επίκεντρο του ενδιαφέροντος και των προσπαθειών να έχει μετατοπιστεί στην καινούργια επένδυση, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι μέχρι να γίνει η μετεγκατάσταση, το υφιστάμενο αεροδρόμιο θα πρέπει να αφεθεί στην τύχη του. Παράλληλα, γεννάται η εξής εύλογη απορία: πόσο “δυσθεώρητα” μεγάλο είναι το ποσό των χρημάτων που πρέπει να διατεθεί- και βάσει των συνθηκών δεν υπάρχει-προκειμένου να λειτουργεί ο κλιματισμός, να επαρκούν τα καθίσματα και να διατηρείται ο χώρος καθαρός;
Και όλα αυτά στο δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας σε επιβατική κίνηση στο δίκτυο εξωτερικού καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του 2023 στο Νίκος Καζαντζάκης αφίχθηκαν 3,6 εκατ. ξένοι επιβάτες, καταλαμβάνοντας μερίδιο 13% στο σύνολο των διεθνών αφίξεων. Πάντως το αεροδρόμιο του Ηρακλείου δεν είναι το μοναδικό της χώρας που παρουσιάζει αξιοσημείωτες ελλείψεις σε βασικές υποδομές καθώς υπάρχουν αρκετά τα οποία εμφανίζουν σημάδια εγκατάλειψης και παραίτησης.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram