Nbaxevanis

Europlan
KOSA
ΚΡΗΤΗΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ενέργειες τουριστικής προώθησης Δήμου Αγίου Νικολάου για τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Το Γραφείο Τουρισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου προχώρησε τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο σε μια σειρά ενεργειών για την διαφήμιση της περιοχής & των θεματικών εμπειριών που προσφέρει στους επισκέπτες. Οι ενέργειες αυτές έχουν να κάνουν κυρίως με την προώθηση του προορισμού σε αγορές του εξωτερικού αλλά και με την ανάπτυξη  διαφημιστικού υλικού.

Α. Στοχευμένη προώθηση του τουριστικού προορισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου μέσω των κοινωνικών δικτύων

NOVA

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου συνεχίζει την πολιτική της διαδικτυακής στόχευσης μέσω των δημοφιλών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Instagram, TikTok και Facebook.

Στοχεύοντας κυρίως στην αγορά του εξωτερικού σε πόλεις με απευθείας πτήσεις προς το αεροδρόμιο του Ηρακλείου από χώρες όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Αυστρία, Βέλγιο, Ελβετία και Ολλανδία.

Το Γραφείο Τουρισμού κατάφερε για τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο οι δημοσιεύσεις να φτάσουν τις 710.250 προβολές στο Instagram και 717.610 προβολές στο Facebook.

Τα επίσημα κανάλια του Δήμου Αγίου Νικολάου μέχρι και το τέλος του Σεπτεμβρίου είχαν συνολικά:

Mechanical Solutions

Instagram: AgiosNikolaosCrete 20.400 ακολούθους

TikTok: VisitAgiosNikolaosCrete 12.670 ακολούθους

Facebook: VisitAgiosNikolaosCrete 21.150 ακολούθους

Επιπλέον, το Γραφείο Τουρισμού στοχεύει στην πλατφόρμα Youtube, πραγματοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες κάθε μήνα. Συγκεκριμένα, κατάφερε να πετύχει συνολικά 165.000 προβολές στο δίμηνο Αυγούστου-Σεπτεμβρίου προωθώντας κυρίως βίντεο μικρής διάρκειας.

Youtube: MunicipalityofAgiosNikolaos

Β. Χαρτογράφηση χωριών

Συνεχίστηκαν οι χαρτογραφήσεις σε χωριά στο Πάνω Μιραμπέλλο από εξωτερικό συνεργάτη του Δήμου Αγίου Νικολάου. Μέχρι τώρα έχουν χαρτογραφηθεί και παραδοθεί οι τελικές μακέτες των χωριών Λατσίδα, Βουλισμένη, Βρύσες, Λίμνες, Νικηθιανό και Χουμεριάκο. Οι χαρτογραφήσεις θα ολοκληρωθούν μέσα στο επόμενο διάστημα με την παράδοση των χωριών του Καστελίου και της Φουρνής.

Οι χάρτες των χωριών θα ανέβουν στον επίσημο λογαριασμό του Δήμου στο Issuu: https://issuu.com/agiosnikolaoscrete. Επίσης, όλοι οι χάρτες θα τοποθετηθούν στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου στις αντίστοιχες υποσελίδες όπου παρουσιάζεται η ενδοχώρα του Δήμου Αγίου Νικολάου: https://www.agiosnikolaoscrete.com/destinations/inland/.

Γ. Φωτογραφήσεις εκδηλώσεων

Το Γραφείο Τουρισμού προχώρησε σε υπογραφή σύμβασης για την ανάδειξη των σημαντικότερων εκδηλώσεων της περιοχής. Οι φωτογράφοι επισκέφτηκαν εκδηλώσεις πολιτισμού σε Νεάπολη, Κρούστα, Κριτσά, Σίσι, Μίλατο, Φουρνή και Πρίνα.

Το υλικό θα παραδοθεί στους πολιτιστικούς συλλόγους για τις προωθητικές ενέργειες τους, ενώ έχουν ήδη αναρτηθεί στις αντίστοιχες ενότητες των πολιτιστικών εκδηλώσεων στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου: https://www.agiosnikolaoscrete.com/experiences/culture/local-events/.

Την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινάει νέος κύκλος φωτογραφήσεων με σκοπό την καταγραφή της ενδοχώρας του Δήμου με drone.

Δ. Προωθητικό βίντεο για το Φθινόπωρο

Δημοσιεύτηκε το νέο βίντεο του Δήμου Αγίου Νικολάου με τίτλο “Slow Autumn living in Cretan countryside”. Το βίντεο παραγωγής Άγγελου Ψωμόπουλου έχει ως στόχο να αναδείξει τις αυθεντικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης στην ευρύτερη περιοχή την εποχή του Φθινοπώρου.

Το βίντεο έχει καταφέρει να φτάσει τις 89.000 προβολές στον λογαριασμό του Δήμου Αγίου Νικολάου στο Youtube, ενώ στον επίσημο λογαριασμό στο Instagram έχει ξεπεράσει τις 260.000 προβολές.

Ε. Συνεργασία με Marketing Greece

Στα τέλη Σεπτεμβρίου ξεκίνησε η συνεργασία μεταξύ Δήμου και της εταιρίας Marketing Greece με σκοπό την ανάδειξη των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής του Αγίου Νικολάου. Μέσω της συγκεκριμένης συνεργασίας προβλέπεται η προώθηση περιοχών και σημείων ενδιαφέροντος του Δήμου στην τουριστική ιστοσελίδα DiscoverGreece.com καθώς και στα επίσημα κανάλια του Discover Greece σε Instagram, TikTok και Facebook.

Η συγκεκριμένη ενέργεια αναμένεται να βοηθήσει αρκετά την προώθηση του Δήμου Αγίου Νικολάου μιας και το κανάλι του Discover Greece στο Facebook έχει 1.100.000 ακολούθους, ενώ αντίστοιχα στο Instagram 360.000.

Ήδη έχουν δημοσιευτεί οι δυο πρώτες αναρτήσεις με θέμα την λίμνη του Αγίου Νικολάου (https://www.instagram.com/p/CxsEkCtsmhj) καθώς και Μονή Αρετίου, Λίμνες, Οξά και Σπιναλογκα (https://www.instagram.com/p/CyEKL0dsOSa).

ΣΤ. Γυρίσματα μικρών βίντεο

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου το προηγούμενο δίμηνο ξεκίνησε γυρίσματα για τα προωθητικά βίντεο που θα δημοσιευτούν στα τέλη του τρέχοντος έτους και στις αρχές του 2024. Για τις ανάγκες της μικρών βίντεο πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα σε Κριτσά και φαράγγι Κριτσάς, Κρούστα και Δάσος Κρούστα, Αστιβιδωπό στο Καθαρό, Βούλισμα, Κολοκύθα και Σπιναλόγκα. Τα γυρίσματα θα ολοκληρωθούν μέσα στον Οκτώβριο.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button