L Maris

Europlan
KOSA
MOTO & AUTO

Nέα BMW i7 M70 xDrive: η πιο δυνατή ηλεκτρική BMW με 660 ίππους

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Ναι, φτάσαμε στην εποχή που οι λιμουζίνες μπορούν να κάνουν πολλά περισσότερα από το να σε μεταφέρουν με πολυτέλεια. Τώρα πλέον μπορείς να διακτινιστείς με μια λιμουζίνα. Και συγκεκριμένα με την BMW i7 M70, την πιο δυνατή ηλεκτρική BMW που υπάρχει. Γιατί η πιο δυνατή BMW παραγωγής είναι η XM και είναι υβριδική.

Και είναι πολύ γρήγορη η BMW i7 M70;

Παρότι μιλάμε για λιμουζίνα, ένα χαρακτηριστικό θα σε κάνει να αλλάξεις γνώμη, ακόμα και αν αυτό που βλέπεις φωνάζει “είμαι λίμο”. Πόσο χρειάζεται αυτή η BMW i7 για τα 0-100 km/h; Κάθεσαι; Λοιπόν μόλις 3,7 δευτερόλεπτα.

NOVA

Αυτά είναι νούμερα που φέρνουν σε supercar και πιθανόν στον αφρό των supercars και όχι ένος απλού, καθημερινού supercar με 400-500 ίππους. Η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, γιατί χρειάζεσαι παραπάνω; Δεν σου φθάνει που επιταχύνεις με ένα αυτοκίνητο σχεδόν 3 τόνων σα να είσαι σε κάποιο πρωτάθλημα GT;

Ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας της BMW

Μια ειδική για την M διαμόρφωση του συστήματος κίνησης επιτρέπει στον κινητήρα του πίσω άξονα του BMW i7 M70 xDrive, ειδικότερα, να επιτυγχάνει πρωτοφανή επίπεδα ισχύος. Οι αλλαγές στην μονάδα κίνησης επιτρέπουν κάτι εντυπωσιακό:  Η ισχύς του κινητήρα είναι 2,41 kW/kg και αντιπροσωπεύει αύξηση 25,5% σε σχέση με τη μονάδα που κινεί τον πίσω άξονα της BMW i7 xDrive60. Όπερ σημαίνει ότι η BMW i7 M70 xDrive είναι εξοπλισμένη με τον ισχυρότερο σήμερα ηλεκτροκινητήρα της εταιρείας.

Mechanical Solutions

Εκ του αποτελέσματος η BMW θεωρεί ότι οι αλλαγές στον ηλεκτροκινητήρα αποδεικνύουν ότι είναι καλύτερα σε σχέση με μια διάταξη που χρησιμοποιεί δύο κινητήρες στον πίσω άξονα, τόσο από άποψη διαστάσεων / βάρους όσο και απόδοσης.

Ο κινητήρας που τροφοδοτεί τον πίσω άξονα αποδίδει μέγιστη ισχύ 360 kW/489 hp. Η συντονισμένη αλληλεπίδρασή του με τον κινητήρα 190 kW/258 hp στον μπροστινό άξονα δημιουργεί μια ηλεκτρική διάταξη τετρακίνησης που παράγει ροπή συστήματος 1.015 Nm στη λειτουργία Sport και έως και 1.100 Nm όταν ενεργοποιείται το M Launch Control ή η λειτουργία M Sport Boost.

Εντάξει, και πόσο μακριά θα πάω;

Αρκετά. Ίσως όχι όσο λέει η BMW, αλλά τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας είναι σίγουρα ακόμα και με λίγες υπερβολές με το M Sport Boost. Τι ισχυρίζεται η BMW; Κάνει λόγο για 23.8 – 20.8 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, που δεν είναι πολύ πιθανό, ακόμα και αν κινείσαι κυρίως στην πόλη.

Με την κατανάλωση ρεύματος που ανακοινώνει η BMW η αυτονομία είναι 488 – 560 χιλιόμετρα (κατά WLTP), και προφανώς είναι ικανοποιητική αν σκεφθείς το βάρος και την δύναμη του BMW i7 M70. Η μπαταρία είναι ίδια με την i7 xDrive60 και έχει χωρητικότητα 101,7 kWh.

Πλέον υπάρχει η λειτουργία Max Range

Αλλά σε αυτό το νέο μοντέλο i7 για πρώτη φορά εντοπίζουμε ένα σύστημα που δεν είχε η M60: τη λειτουργία MAX RANGE, δηλαδή περισσότερη αυτονομία με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η αυτονομία του αυτοκινήτου μπορεί να επεκταθεί εν κινήσει με την ενεργοποίηση μιας νέας ρύθμισης του συστήματος κίνησης. Το λανσάρισμα της BMW i7 M70 xDrive σηματοδοτεί την εισαγωγή της λειτουργίας MAX RANGE για όλες τις i7. Σε αυτή τη λειτουργία, η ισχύς κίνησης και η τελική ταχύτητα περιορίζονται προσεκτικά και οι λειτουργίες άνεσης περιορίζονται, επιτρέποντας την αύξηση της αυτονομίας κατά περίπου 15 έως 25%.

Η λειτουργία MAX RANGE επινοήθηκε κυρίως για περιπτώσεις όπου οι οδηγοί δεν μπορούν να φορτίσουν στη μέση του ταξιδιού, όπως αρχικά είχαν προγραμματίσει, επειδή, για παράδειγμα, ο σταθμός φόρτισης στον οποίο κατευθύνονταν είναι εκτός λειτουργίας. Με την εναλλαγή στη λειτουργία My Mode Efficient και την ενεργοποίηση της ρύθμισης MAX RANGE επεκτείνεται η εμβέλεια κατά ένα άνετο περιθώριο για τη διαδρομή προς ένα εναλλακτικό σημείο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Για το σκοπό αυτό, η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται στα 90 km/h. Ταυτόχρονα, το σύστημα κλιματισμού της καμπίνας απενεργοποιείται και η θέρμανση του πίσω παραθύρου μεταβαίνει σε χαμηλότερη ρύθμιση, ενώ η θέρμανση των καθισμάτων, ο εξαερισμός των καθισμάτων και η θέρμανση του τιμονιού απενεργοποιούνται επίσης στη λειτουργία MAX RANGE. Στην οθόνη ελέγχου εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο που υποδεικνύει την προκύπτουσα αύξηση της εμβέλειας ως απόσταση. Η οθόνη πληροφοριών σβήνει επίσης το τμήμα του μετρητή ταχύτητας πέραν των 90 km/h (56 mph) και δείχνει την πρόσθετη εμβέλεια.

Η λειτουργία MAX Range μπορεί να ενεργοποιηθεί χρησιμοποιώντας τη λειτουργικότητα της οθόνης αφής της οθόνης ελέγχου, το χειριστήριο ή φωνητικές εντολές στο BMW Intelligent Personal Assistant. Μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί με kickdown, ενεργοποίηση της λειτουργίας M Sport Boost ή ενεργοποίηση του εξαερισμού του παρμπρίζ στο μέγιστο.

Στην περίπτωση που η διχρωμία κάτι σου θυμίζει, ας αρκεστούμε στο γεγονός ότι η Maybach είναι πολύ δημοφιλής στην Κίνα και κάποιος θέλει μεγαλύτερο μερίδιο από αυτήν την κλάση αυτοκινήτων. Περισσότερα για την BMW i7 -επί ελληνικού εδάφους- μπορείτε να διαβάσετε και στο 4o τεύχος του Top Gear που κυκλοφορεί στα περίπτερα.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Πηγή
topgeargreece.gr

Stream+

Αλλάζουμε την ενημέρωση σας...

Σχετικά άρθρα

Back to top button