Τα συχνότερα παράπονα των τουριστών για την Ελλάδα – Ποτά, κλιματισμός και κρύο νερό
Σύμφωνα με τον ετήσιο απολογισμό του ΙΝΣΕΤΕ
Τα ποτά, ο κλιματισμός και το νερό είναι τρία από τα ζητήματα που «πρωταγωνιστούν» στα παράπονα που κάνουν οι τουρίστες οι οποίοι επισκέπτονται την Ελλάδα.
Αυτό προκύπτει από τον ετήσιο απολογισμό του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, όπου μεταξύ άλλων υπάρχει εκτενής αναφορά για τα σχόλια που κάνουν οι τουρίστες οι οποίοι έρχονται στη χώρα μας.
Μέσω της ανάλυσης των σχολίων προέκυψε η λίστα με τις κύριες θεματικές κατηγορίες που δημιούργησαν τις περισσότερες θετικές και αρνητικές αναφορές στο διαδίκτυο το 2022. Κάποιες κατηγορίες εμφανίζονται και στις δύο λίστες, αλλά οι θετικές αναφορές είναι πολλαπλάσιες των αρνητικών, σύμφωνα με το ΙΝΣΕΤΕ.
Τουρίστες: Τα συχνότερα αρνητικά σχόλια για την Ελλάδα
Στη λίστα με τις 18 κατηγορίες που προκάλεσαν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές τουριστών στο διαδίκτυο για την Ελλάδα, στην κορυφή βρίσκεται αυτή του «φαγητού- ποτού». Οι περισσότερες αρνητικές αναφορές που έγιναν το 2022 περιείχαν τη λέξη- κλειδί «ποτό».
Ο κλιματισμός είναι επίσης ένα ζήτημα που φαίνεται ότι «γεννά» πολλά από τα παράπονα των τουριστών. Στη δεύτερη θέση της λίστας είναι η κατηγορία «δωμάτια», με 46.000 αρνητικές αναφορές, οι περισσότερες από τις οποίες περιείχαν τη λέξη «κλιματισμός».
Στην τρίτη θέση είναι η κατηγορία «τεχνικές εγκαταστάσεις», με 26.000 αναφορές και λέξη- κλειδί το νερό. Οι αρνητικές αναφορές για αυτή τη λέξη έκαναν λόγο για παγωμένο νερό στις πισίνες ή ελλιπή καθαρισμό τους και έλλειψη ζεστού νερού στο μπάνιο κατά τη διαμονή.
Ψηλά στη λίστα των παραπόνων- στην πέμπτη θέση- είναι και η κατηγορία «καθαριότητα», με 21.000 αρνητικές αναφορές και λέξη οδηγό τη «βρωμιά». Επίσης, πολλά ήταν τα παράπονα για τη φασαρία, τη δυσκολία επικοινωνίας με το προσωπικό- λόγω κακής χρήσης αγγλικών και γερμανικών- όπως και για τη διακόσμηση, κυρίως αναφορικά με την παλαιότητα των επίπλων.
Τα θετικά σχόλια των τουριστών
Η κατηγορία «φαγητό- ποτό» είναι στην κορυφή της λίστας και με τα συχνότερα θετικά σχόλια, με 193.000 αναφορές, οι περισσότερες από τις οποίες αφορούσαν το πρωινό.
Στη δεύτερη θέση είναι η κατηγορία «εγκατάσταση», με 106.000 αναφορές, από τις οποίες οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη «ξενοδοχείο». Ακολουθούν οι κατηγορίες «προσωπικό» με 103.000 θετικές αναφορές, «εμπειρία» με 85.000 και «καθαριότητα» με 69.000 αναφορές.
Σε ό,τι αφορά στον γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI), το 2022 η Ελλάδα είχε 87% στα ξενοδοχεία, από 87,1% το 2019. Οι περισσότεροι επιμέρους δείκτες των ξενοδοχείων παρουσίασαν βελτίωση πέρυσι σε σύγκριση με το 2019, με εξαίρεση τις κατηγορίες φαγητό- ποτό και διασκέδαση.
Τρεις δείκτες ήταν ψηλότερα από το GRI: καθαριότητα (91,2%), εξυπηρέτηση (89,7%) και τοποθεσία (87,3%). Ο δείκτης της σχέσης ποιότητας τιμής διαμορφώθηκε στο 84,9% και του δωματίου σε 84,6%. Χαμηλότερα κυμάνθηκε ο δείκτης φαγητού- ποτού με 83,5%. Ο μοναδικός δείκτης που κυμάνθηκε κάτω από 80% ήταν εκείνος της διασκέδασης με 76,7%.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram