Nbaxevanis

Europlan
KOSA
ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ 2023ΚΡΗΤΗ

ΣΥΡΙΖΑ Λασιθίου: Τριάμισι χρόνια, ούτε «σκαπετιά» στον ΒΟΑΚ

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Η διάρκεια της επίσκεψης του πρωθυπουργού στο “εργοτάξιο” του ΒΟΑΚ, είναι ευθέως ανάλογη της συμβολής του κόμματος του και του ίδιου στο έργο.

Εμφανίστηκε για μισή ώρα δήθεν για να ενημερωθεί, αλλά κυρίως να φωτογραφηθεί, ώστε τα ελεγχόμενα μέσα ενημέρωσης να πουν σε όλη την Ελλάδα ότι “ξεκίνησαν οι εργασίες στο ΒΟΑΚ”. Ο πρωθυπουργός των υποκλοπών μίλησε για “τοξικότητα” νομίζοντας ότι παρουσιάζει έργο, επειδή μια μπουλντόζα πίσω του έσκαβε ασκόπως ένα χαντάκι και ότι θα μπορέσει να αποφύγει τις ευθύνες του για την κατάντια της χώρας και της δημοκρατίας ακούγοντας μαντινάδες.

NOVA

Στις γεμάτες οίηση δηλώσεις του, τόνισε ότι “ξεμπλοκάρει το έργο”, που ο ίδιος έχει τριάμισι  χρόνια μπλοκάρει! Και ξεκινάει τώρα ένα έτοιμο δημόσιο έργο, που είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, έχοντας καταφέρει:

  • να υπερδιπλασιάσει το κόστος (από 78 εκ. € σε 144 εκ. €),
  • να κάνει ένα διαγωνισμό με το μικρότερο ποσό έκπτωσης στα χρονικά (μόλις 7%!),
  • να έχει δημεύσει τις περιουσίες των παρόδιων ιδιοκτητών με γελοίες αποζημιώσεις και
  • να μην ξέρει κανείς αν θα πληρώνουμε διόδια για να πάμε μέχρι τη Νεάπολη.

Ο κ. Μητσοτάκης πρέπει να είναι πολύ περήφανος και άξιος συνεχιστής του οικογενειακού ονόματος, που κατάφερε μια διαπλάτυνση υπάρχοντος δρόμου 14 χιλιομέτρων σε κάμπο, να την φτάσει στα 200 εκ € μαζί με τα συνοδά έργα!

Με περίσσιο θράσος μας είπε ότι ο ΒΟΑΚ θα γίνει σε τρία τμήματα, όπως ακριβώς ήταν το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ (που κορόιδευε και απαξίωνε σαν αντιπολίτευση) και που είχε ήδη ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία. Χρειάστηκε τριάμισι χρόνια για να διπλασιάσει το κόστος και να επιβάλλει διόδια στους Κρητικούς, μοναδικό νησί στην Ευρώπη με διόδια!

Δεν έχουμε ξεχάσει ότι η Κρήτη εξαιρέθηκε από τα μεγάλα οδικά που σχεδίασε η κυβέρνηση της ΝΔ το 2007, με τον αλήστου μνήμης κ. Σουφλιά, τα οποία καρκινοβατούσαν μέχρι το 2016 και μπόρεσαν να ολοκληρωθούν μόνο στη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Οι Λασιθιώτες θυμόμαστε τη γέφυρα στο Χαμέζι να στέκει ημιτελής για δέκα χρόνια και να έχει “φεσώσει” τη μισή Σητεία. Και η γέφυρα και ο δρόμος της Μεσαράς μπόρεσαν να ολοκληρωθούν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

Mechanical Solutions

Όλη αυτή την περίοδο (2007 – 2015), ο ΒΟΑΚ δεν υπήρχε σε κανένα σχεδιασμό των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αντιμετωπίστηκε ως ενιαίο έργο μόνο από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και στις δύσκολες συνθήκες που αντιμετώπιζε η χώρα (που οι κυβερνήσεις τους είχαν οδηγήσει στην χρεοκοπία), σε σύντομο χρονικό διάστημα ολοκληρώθηκε ο σχεδιασμός και ξεκίνησαν οι διαγωνιστικές διαδικασίες και για τα τρία τμήματα.

Σήμερα, παρά τις δυνατότητες που δίνει το Ταμείο Ανάκαμψης, δεν είπε κουβέντα για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ μέχρι τη Σητεία. Καμία δέσμευση, καμία πρόταση! Ίσως επειδή δεν μπορούν να βάλουν διόδια σε αυτό το τμήμα. Αφού έχει τιμή το λάδι και πάει καλά ο τουρισμός, τι τον θέλετε τον δρόμο, ειρωνεύτηκε το Δήμαρχο Σητείας, που προσπάθησε να του θέσει το θέμα…

Πολύ καλά έκανε και δεν μπήκε στην πόλη και έμεινε στο εργοτάξιο να ακούσει μόνο μαντινάδες και συνέχισε στο νέο αεροδρόμιο, επιθεωρώντας άλλο ένα έργο που ξεκίνησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΛΑΣΙΘΙΟΥ


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button