Nbaxevanis

Europlan
KOSA
ΚΡΗΤΗΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αγιος Νικόλαος: Ενιαία στρατηγική τουριστικής προβολής σε νέες βάσεις

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Η τουριστική προβολή τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, μιας και η πανδημία του κορωνοϊού, δημιούργησε νέες προκλήσεις.

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου προσαρμόστηκε πλήρως στις νέες συνθήκες τουριστικού marketing, αναλαμβάνοντας δράσεις, με στόχο τη διαφήμιση της ευρύτερης περιοχής ως ασφαλή προορισμού.

NOVA

Ιδιαίτερο βάρος δόθηκε στην ηλεκτρονική παρουσία του Δήμου, τόσο μέσα από τους λογαριασμούς social media όσο και της τουριστικής ιστοσελίδας, που στοχεύει στην προσέλκυση νέων επισκεπτών, ενώ ήδη ο Δήμος, διαθέτει έναν από τους πιο διάσημους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης επίσημων φορέων στην χώρα, με την τουριστική  ιστοσελίδα του, να κρίνεται πλήρης.

Ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Αντώνης Ζερβός, αναφερόμενος στις πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί – ιδιαίτερα την κρίσιμη περίοδο της πανδημίας- μέχρι και σήμερα, δήλωσε σχετικά :

“Ο δήμος, με κατάλληλες ενέργειες, στρατηγική, όραμα, σαφείς στοχεύσεις, συνεργασίες και καινοτομίες, στο θέμα του σχεδιασμού και της προβολής, επεδίωξε την ανάπτυξη και αναβάθμιση της τουριστικής δραστηριότητας στην περιοχή, ακόμα και σ΄ αυτήν την ιδιαίτερη πραγματικά περίοδο, όπου ο τουρισμός παρουσίασε μεγάλη ευαισθησία στις αλλαγές που εμφανίστηκαν στο διεθνές περιβάλλον, γεγονός που η πανδημία απέδειξε περίτρανα.

Έχουμε καταφέρει, να διαμορφώσουμε ένα πρωτότυπο και δημιουργικό διαφημιστικό υλικό προβολής, μέρος του οποίου δόθηκε στην Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία Αγίου Νικολάου , στο Γραφείο Πληροφοριών αλλά και στις ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο την προβολή της ευρύτερης περιοχής στους επισκέπτες μας.

Mechanical Solutions

Για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου επενδύθηκαν πόροι για την παραγωγή προωθητικών βίντεο μικρής διάρκειας, (δημιουργία εμπειρίας VR tour ) καθώς και στον εμπλουτισμό του φωτογραφικού υλικού, ενώ βάρος δόθηκε επίσης στην ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας αλλά και των εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου.

Τόσο το 2020 όσο και το 2021 προχώρησε σε σύμβαση για την διαχείριση των λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου. Αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών είναι η συνεχόμενη προβολή του Δήμου Αγίου Νικολάου ψηφιακά καθώς και η ανάδειξη τοποθεσιών και αξιοθέατων του Δήμου που δεν ήταν τόσο δημοφιλή. Ο Δήμος υποστηρίζει λογαριασμούς σε κοινωνικά δίκτυα όπως Instagram, Facebook, Youtube, Vimeo, Issuu.

Από το 2019, ο Δήμος Αγίου Νικολάου έχει προχωρήσει στην παραγωγή 8 βίντεο μέσης διάρκειας καλύπτοντας όλες τις εποχές, την ενδοχώρα, την παραθαλάσσια ζώνη του Δήμου, την πόλη του Αγίου Νικολάου και την Ελούντα και 10 βίντεο μικρής διάρκειας (40’’). Αρκετά από το συγκεκριμένα βίντεο θα παρουσιαστούν μέχρι την έναρξη της επόμενης τουριστικής περιόδου.

Εκτός από τα προωθητικά βίντεο, το γραφείου τουρισμού προχώρησε στην σάρωση με ειδικές κάμερες σημείων εντός της έκτασης του Δήμου και ολοκλήρωσε 24 βίντεο 360 μοιρών τα οποία τοποθετήθηκαν πάνω σε εφαρμογή ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να αποκτήσει μια VR εμπειρία. Το έργο θα δημοσιοποιηθεί μόλις ολοκληρωθεί η παραλαβή του από τον Δήμο.

Επίσης, αυτό το διάστημα το γραφείο τουρισμού σχεδιάζει ένα νέο χάρτης πόλης σε μικρότερο μέγεθος (Α4) για το γραφείο πληροφοριών και πραγματοποιούνται διορθώσεις πάνω στην ιστοσελίδα του Δήμου ώστε να γίνει πιο λειτουργική.

Παράλληλα, προγραμματίζεται η παραγωγή 20 μικρών κλιπ κάτω των 40 δευτερολέπτων καθώς και μια φωτογραφική κάλυψη με σκηνοθετημένες φωτογραφίες για τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου.

Το γραφείο τουρισμού, τα τελευταία τρία χρόνια έχει ολοκληρώσει τον σχεδιασμό 4 χαρτών:

  • Άγιος Νικόλαος – Κριτσά – Νεάπολη
  • Ελούντα – Πλάκα – Σπιναλογκα
  • Μίλατος – Σίσι – Βραχάσι
  • Καλό Χωριό – Κρόυστας – Πρίνα

Οι παραπάνω τέσσερις χάρτες έρχονται να συμπληρώσουν το αρχικό χάρτη του Δήμου που σχεδιάστηκε το 2017, ενώ φέτος προχώρησε στον σχεδιασμό νέων επιτοίχιων χαρτών μεγάλης κλίμακας της πόλης του Αγίου Νικολάου αλλά και του Δήμου ώστε να τοποθετηθούν εντός του γραφείου.

Ο σχεδιασμός των χαρτών συμπληρώνει κατά τον καλύτερο τρόπο τα έντυπα του Δήμου που σχεδιάστηκαν την 5ετία 2014-2019. Πρόκειται για χάρτες σχεδιασμένους από την αρχή!

Οι ενέργειες τουριστικής προώθησης υποστηρίζονται πλέον σε 10 διαφορετικές γλώσσες  (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ρωσικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Σουηδικά και Ολλανδικά, ελληνικά, όπως εξ΄ άλλου και η ιστοσελίδα, στην οποία θα προστεθούν και τα Κινεζικά), ενώ στόχος είναι ο εμπλουτισμός περαιτέρω της ιστοσελίδας αλλά και η μετάφραση των εντύπων σε επιπλέον γλώσσες μέσα στο έτος.

Για την στήριξη του εναλλακτικού τουρισμού, δημιουργείται πλέον ένα δίκτυο είκοσι οκτώ (28) πεζοπορικών διαδρομών για τους λάτρεις της πεζοπορίας που αναδεικνύουν τόσο την παραθαλάσσια ζώνη του Δήμου όσο και την ενδοχώρα, ενώ υπάρχει ανάδειξη και του Θρησκευτικού Τουρισμού.

Το επόμενο διάστημα θα προσκληθούν φωτογράφοι από την Ελλάδα για μικρής έκτασης φωτογραφικές καλύψεις, ενώ θα ανατεθούν οι εργασίες της διαχείρισης των καναλιών του Δήμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και της καταγραφής και καθαρισμού πεζοπορικών μονοπατιών.

Σημαντική επιπλέον είναι η έγκαιρη δημιουργία πλάνου πολιτιστικών, αθλητικών και άλλων εκδηλώσεων όλο το χρόνο με σειρά από δραστηριότητες που όπως έχει αποδειχθεί προσελκύσουν επισκέπτες με ειδικό ενδιαφέρον.

Οργανώνουμε την στρατηγική μας – τονίζει ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Αντώνης Ζερβός – με στόχο την ποιοτική ενίσχυση του τουρισμού, προωθούμε εναλλακτικές μορφές καθ΄ όλη την διάρκεια του έτους  (αθλητικός, γαστρονομικός, εκπαιδευτικός, συνεδριακός, πολιτισμικός, θρησκευτικός), θεωρώντας ότι η ανάπτυξη θεματικών μορφών τουρισμού, επιφέρει όχι μόνο το “άπλωμα” της τουριστικής κίνησης χρονικά αλλά και χωρικά, καλύπτοντας κάθε σημείο της ενδοχώρας του Δήμου Αγίου Νικολάου εστιάζοντας στη φυσική ομορφιά και στον πολιτισμικό πλούτο της ευρύτερης περιοχής.

Είναι γνωστό ότι ο τόπος μας περιβάλλεται από ιδιαίτερου κάλους ακτογραμμές, ορεινούς όγκους και μια θαυμάσια ενδοχώρα με μεγάλη ποικιλομορφία γεωγραφικού και φυσικού ανάγλυφου.

Εκεί ακριβώς, εστιάστηκε η προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής, προκειμένου πέραν του παραλιακού μετώπου με την δυναμική που διαθέτει,  να προβληθεί μέσω ειδικών στοχευμένων χαρτών, εντύπων (που περιλαμβάνουν πλήθος πληροφοριών), video, φωτογραφιών, η εσώτερη δύναμη του Δήμου : η ενδοχώρα του, ένα “δυνατό χαρτί” στο τουριστικό μας προϊόν, προσπάθεια που αναλήφθηκε για πρώτη φορά από Δημοτική Αρχή, με στόχο την ισόρροπη ανάπτυξη της παράκτιας ζώνης του Δήμου και της πλούσιας και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσας σε πολιτισμικό και φυσικό απόθεμα ενδοχώρας του.

Αναφορικά με τον συνεδριακό τουρισμό, πέραν των απολύτων επιτυχημένων διοργανώσεων που υπήρξαν το προηγούμενο χρονικό διάστημα με την συνεργασία του Πανεπιστημίου Κρήτης, ο Δήμος Αγίου Νικολάου, φιλοξένησε (24-28/10) σε ξενοδοχείο της πόλης την Γενική Συνέλευση της Διάσκεψης των Παράκτιων, Παραθαλάσσιων και Νησιωτικών Περιφερειών της Ευρώπης (CPMR) – εβδομάδα συναντήσεων, όπου συμμετείχαν 200 αιρετοί εκπρόσωποι Περιφερειών της Ευρώπης καθώς και εκπρόσωποι από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, την Commission και το Συμβούλιο της Ευρώπης, συνάντηση που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Κρήτη.

Επίσης θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι μετά την επιλογή νέου τουριστικού λογότυπου, την έκδοση ενός πραγματικά επιμελημένου φωτογραφικού λευκώματος που καλύπτει όλα τα δημοτικά διαμερίσματα μέσα από ένα πλούσιο και αδημοσίευτο μέχρι σήμερα φωτογραφικό υλικό, των εντύπων (γενικό, παραλίες, υπαίθριες δραστηριότητες, θρησκευτικός τουρισμός, γαστρονομία κ.α), τη δημιουργία τουριστικής ιστοσελίδας, ψηφιακού υλικού τουριστικής προβολής, μινιατούρας με το αγαλματίδιο της “Αρπαγής της Ευρώπης”, χαρτών, ο Δήμος προέβη στην παραγωγή αναμνηστικών δώρων, εν προκειμένω : (καλαίσθητα κουτιά που θα χρησιμεύσουν ως θήκες για την τοποθέτηση του φωτογραφικού λευκώματος και του αγαλματιδίου της “Αρπαγής της Ευρώπης”, κορδόνια λαιμού, διαφημιστικές υφασμάτινες τσάντες χειρός, μηχανικά στυλό, ξύλινα μολύβια, κούπες, κλασέρ, καπέλα, σημαίες, καρτ ποστάλ της πόλης και των γειτονικών δημοτικών διαμερισμάτων) τα οποία θα προσφέρονται ως δώρα στους προσκεκλημένους, ενώ μερικά εξ αυτών θα διατίθενται προς πώληση στους επισκέπτες μέσω του Γραφείου Πληροφοριών.

Αναφορικά με τις τουριστικές εκθέσεις, ο Δήμος συμμετείχε και θα συνεχίσει να συμμετάσχει στις προωθητικές ενέργειες της Περιφέρειας Κρήτης, με εξαιρετικό πλέον προωθητικό υλικό, ενώ μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια θα συμμετάσχει σε εκθέσεις τουρισμού στο εξωτερικό”.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button